Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

E-tron GT quattro

Audijev najbrži električni model do stotke ubrza za 2,5 sekundi

Nova Audi e-tron GT familija
FOTO: Audi
Nova Audi e-tron GT familija

Audi je povećao maksimalnu snagu punjenja s 50 kW na 320 kW, što znači da se može napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta

Najjači Audijev električni model postao je još snažniji. E-tron GT quattro je električni sportski automobil s četvoro vrata, a sada je dobio nove GT verzije koje obećavaju bolji domet, performanse, brže punjenje i bolju upravljivost.

Verzije modela S e-tron GT1 i RS e-tron GT2 imaju po dva elektromotora, od kojih svaki daje 239 KS.

Najjači model, Audi RS e-tron GT performance 3, prvi je potpuno električni RS model. Ima snagu od 925 KS, što ga čini najsnažnijim proizvodnim automobilom koji je Audi ikada napravio. Ukratko, do stotke mu treba tek 2.5 sekundi, piše N1.

Audi S e-tron GT
FOTO: Audi
Audi S e-tron GT

Punjenje za 18 minuta

Audi je povećao maksimalnu snagu punjenja s 50 kW na 320 kW, što znači da se može napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta. Promjene su vidljive i u unutrašnjosti s redizajniranim sjedištima, upravljačem, pragovima i multimedijom. Nove verzije e-tron GT imaju upravljač spljošten na vrhu i dnu.

U interijeru su korišteni održivi materijal Dinamica i tkanina Cascade. Dinamica, koja izgleda poput brušene kože, sastoji se od gotovo polovice recikliranog poliestera.

audi e tron

Novi modeli Audi e-tron GT porodici sada su dostupni za narudžbu u Njemačkoj, a cijene se kreću od 126.000 eura.

Rekordi

Kad smo već kod Audija, dodajmo kako je Frank Stippler postavio novi rekord kruga na stazi Nürburgring-Nordschleife pretprodukcijskim modelom RS3, postigavši vrijeme od 7:33.123 i nadmašivši trenutno najbrže vrijeme kruga u ovoj klasi za više od pet sekundi.

To nije jedini uspjeh Audija na ovoj legendarnoj stazi. Naime, novi RSQ8 performance nagrađen je titulom najbržeg SUV-a na stazi Nordschleife na Nürburgringu.

Ovaj moćni SUV je stazu dugu 20 kilometra prešao za samo 7:36,698 minuta, što je više od dvije sekunde brže od prethodnog najbržeg vozila u SUV klasi te gotovo šest sekundi brže od prijašnjeg RSQ8.