Dragan Bursać
Rijaliti koji ubija mrtvu djecu
Da se ne lažemo, svaka peta, ma svaka druga osoba, uključujući potpisnika ovih redova bacila je oko na silikonsko- znojavi konglomerat psovki i opačina u ljudskom obliku koji se bjesomučno valja iz sata u sat na TV ekranima
Krajem jula mjeseca prošle godine u Srbiji je na najstrašniji način ubijena petnaestogodišnja djevojčica Tijana Jurić. Monstrum Dragan Đurić ju je mučki silovao, a potom ubio.
Bio je potpuno uračunljiv i prilikom hapšenja i prilikom otkrivanja tijela i prilikom davanja preliminarnog iskaza. Hladnokrvni, proračunati, a opet psihopatski izopačeni um.
Mediji se nisu odmicali od tijela djeteta i od ubice. Zapravo, bolesnim narativima i svim mogućim i nemogućim peripetijama i konstrukcijama, ubili su po drugi put Tijanu Jurić.
Kako je familiji nastradalog djeteta, nezamislivo je i nepojmljivo. Ljudski razum nema riječi da opiše golgotu kroz koju prolaze ovi ljudi. Ovih dana, očekuje se konačna presuda ubici.
Trećestepeno ubistvo
A, onda godinu dana poslije u jednom petparačkom srbijanskom rijalitiju koji raji prezentuje svu paletu ljudskog ološa i koji je, dabome, potukao sve rekorde gledanosti, po treći put je zaboden nož u srce Tijaninih roditelja. Po treći put je djevojčica degradirana i sjećanje na nju oskrnavljeno.
Izvjesna humanoidu slična persona koja se krije iza « umjetničkog imena » Atina Ferari i zvanja starleta, nekad, negdje na svom FB profilu veli kako je ubijena Tijana bila “dronfulja”, kako je dobila ono što je tražila, kako je izlazila sa starijim muškarcima, kako je konzumirala marihuanu… Dakle, arsenal pljuvanja i nekrofilskog iživljavanja nad mrtvim djetetom od strane predstavnika ološa u narečenom rijalitiju.
Tijana ne može da se brani, njeni roditelji, osim što su najavili tužbu, ni sami više nemaju snage. Javnost je opet i opet dobila svoju dozu bolesne intrige.
Starleta je “kažnjena” izbacivanjem iz televizijskog otpatka, koji je, ponavljam najgledaniji na Balkanu. Može li gore, bolesnije, umobolnije? Može, naravno.
Čudno biće koje je etiketiralo mrtvi djevojčicu, obavijestilo je cijenjeni hipnotisani publikum, kako je riječ o njenoj « slatkoj prevari ». Atina veli kako se poigrala sa medijima. Statusi na njenom FB profilu su, kako veli, lažni. To joj je bio samo plan da je izbace iz šoua, jer joj se “nije dalo” biti više u istom. Pojasnila je kako je to “tamo neko drugi” napisao i “izvinula” se.
I šta ćemo sad?
Ne pitam ovo ni zbog pokojne Tijane, niti zbog njenih premorenih i izmučenih roditelja, niti zbog moralnih nakaza, supismenih i poremećenih umova zatvorenih u narečenom rijalitiju? Pitam zbog svih nas. Nas koji imamo privid da sjedimo sa prave strane ekrana.
Smrt kao vrhunac rijlalitija
Kako je moguće da milionski auditorijum gleda, tapše, navija, glasa i ostavlja svoje novce ovim desperadosima koji se sprdaju sa smrću djeteta? Da se ne lažemo, svaka peta, ma svaka druga osoba, uključujući potpisnika ovih redova bacila je oko na silikonsko- znojavi konglomerat psovki i opačina u ljudskom obliku koji se bjesomučno valja iz sata u sat na TV ekranima.
Pa moguće je. U svakoj postmodernoj teoriji spektakla naći ćete stavku po kojoj je ubistvo ultimativno, najgledaniji i konačni čin u posimularenom svijetu. Pa shodno tome, kad već nema ubistva, red je udariti na mrtvu osobu čija je smrt zgrozila regiju.
Nije li ta Atina, u ovom slučaju boginja ludosti i gluposti samo rendom, nasumični primjerak prosječne balkanske djevojke koja “želi da uspije”? Nije li ona “uzorni model” za običnu vršnjakinju pokojne Tijane, koja gleda i upija svaku Atininu psovku, pokrete oko šipke, sitnu pakost…?
I koliko će se djevojčica složiti sa instant heroinom u njenom poimanju realnosti. Samo naivni će reći-rijetko ko. Realno, riječ je o ogromnoj većini mladih koji psuju ali i štuju misli, riječi i djela Atina, Maca, Zmajeva i ostalih hvatača rijaliti magle. I ne samo mladih.
Još realnije Atina & co. su samo oruđa u rukama lokalnih medijskih mogulčića čije idiotarije samo i jedino služe, e da bi povećali gledanost.
Najpreciznije, izgovorene ludosti starleta su fragmentarna razmišlja svih nas. To su ona zrnca zla koja uzgajamo u sebi decenijama. To je onaj palanački mentalitet, gdje svako sve zna, gdje ništa nije sveto, pa ni smrt djeteta. To su oni uspavani mediokriteti u nama, a Atina je tek puki glasnogovornik balkanske mentalne provincije.
Stotine studija su napisane na temu rijalitija, ali i na temu socijalne psihopatologije i , bogme, interakcije oba ova fenomena.
Zaključak je zanavijek isti. Masa voli tuđu nesreću.
I zato prije nego što pljunete i osudite biće kodnog imena Atina Ferari, pogledajte malo u sebe, u svoju okolinu, u svoju djecu. Gledajte šta gledate i šta vam potomstvo gleda. I onda će vaše navježbano čuđenje biti tek puko licemjerstvo.
Impotentno intelektualisanje
Kad vam neko započne tiradu sa “Sve dok su ‘Parovi’ gledaniji od obrazovnog…” odmah ga prekinite ili se prosto udaljite od persone.
“Parovi” i derivati parova od Mesopotamije do tokijskih aglomeracija današnjice UVIJEK I STALNO su bili gledaniji, interesantniji i srcu bliži puku. Ta, nisu se radnici na piramidama odmarali isčitavajući Imphotepove nacrte, nego uz pivu, žene i tračeve o faraonskoj familiji.
Ne interesuje Japance masovno razvojni put Jukija Mišime, nego zadnje erotske mange i nindža rijalitiji. I tako u nedogled diljem svijeta.
I zato vrli “intelektualac” neki koji se sablažnjava nad realnošću, anticipira tu realnost kapacitetom jedne starlete u rijalitiju. S, tom razlikom što je ona snalažljivija i od svoje “anticipacije” zarađuje dvjesto puta više od intelektualisa.
Na koncu red je reći nešto što niti narečena Atina niti većina pučanstva ne zna, niti smatra svrsishodnim, a to je “Amber alert sistem”.
Tijanin zakon
Dakle,
“Amber alert “ je ukratko sistem za uzbunu koji se pokreće kada nestane dijete. Slika, opis kako je dijete bilo obučeno, gdje je nestalo i slično izlaze na tv, radio i internet stanicama, na elektronskim bilbordima i slično. Pored Amerike su ga pokrenuli i Belgija, Francuska, Njemačka, Grčka, Holandija, Velika Britanija, Portugal i Rumunija. Ime je dobio po Amber Hagerman, devetogodišnoj djevojčici otetoj i ubijenoj 1996. u Teksasu. Koristi se kada je u pitanju maljoletno dijete, kada postoji osnovana sumnja da je u opasnosti ili kada postoje očevici koji su opisali otmičara, vozilo i slično.
Za svaku svoju marku, dinar, denar, pfening, kunu, euro, koji šaljete da bi gledali favorite svoje perverzije uma, bilo bi dobro da uplatite u fond za implementaciju ovog Zakona na Balkanu. Spasićete namjesto starlete ili opskurnog likaživot djeteta.
Nije svaki gledatelj rijalitija potencijalni ubica, ali svaki gledatelj koji je punoljetan, ako ništa, može savjesti radi da zahtijeva aktiviranje ovakvog jednog sistema, u nas poznatijeg kao “Tijanin zakon”.
A vi starlete, starletani i ostale vucibatine po ugovoru, odvojte malo više novaca, Ionako vam ih pijani narod baca pod noge i najgledanija ste životna forma života na Balkanu.