Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Njemački automobilski div

Volswagen mijenja logo, stvaraju novi imidž

Volkswagen

Cilj je njemačkog proizvođača automobila je postati svjetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavati milion  električnih vozila godišnje

Njemački automobilski div Volswagen predstavio je u četvrtak novi logo kojim želi izgraditi imidž kompanije angažirane na zaštiti okoliša i ograditi se od skandala s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz dizel vozila iz 2015. godine.

Volkswagen je na putu prema mobilnosti bez emisija štetnih plinova za sve, rekao je menadžer brenda Ralf Brandstaetter.

Cilj je njemačkog proizvođača automobila po Brandstaetterovim riječima postati svjetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavati milion  električnih vozila godišnje.

U Volkswagenu se nadaju da će njihov električni model ID.3 dosegnuti popularnost nekadašnje Bube i Golfa.

Novim je redizajnom logo izgubio trodimenzionalni efekt i slovo „W“ nije više spojeno s gornjim „V“.

„Vjerujemo da smo stvorili ikonu“, rekao je VW-ov markentiški direktor za osobna vozila Jochen Sengpiel.

Kompanija je počela raditi na redizajnu brenda u oktobru  2015. godine, prije izbijanja skandala s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinova iz dizelaša.

U septembru  2015. američki je regulator dokazao da je kompanija koristila softver u dizelskim vozilima koji je na regulatornim testovima pokazivao nižu razinu štetnih plinova nego u stvarnoj vožnji.

VW-u još pristižu na naplatu financijske, političke i pravne posljedice tog skandala. Početkom godine u Njemačkoj je protiv bivšeg izvršnog direktora kompanije Martina Winterkorna podignuta optužnica za prijevaru.

“Novim logom želimo ponovno izgraditi dobru reputaciju u društvu“, naglasio je Brandstaetter.