njemački gigant
Volkswagen ulaže 2,1 milijardu eura u proizvodnju električnih vozila u Kini
Sporazumom će Volkswagen prvi put doći u posjed dionica kineskog proizvođača baterija, dok se očekuje da će kupovina biti završena do kraja 2020. godine nakon što se dobiju sve potrebne dozvole
Njemački proizvođač automobila Volkswagen (VW) saopćio je da će uložiti 2,1 milijardu eura u dvije kineske kompanije za proizvodnju električnih vozila, javlja Anadolu Agency (AA).
U saopćenju Volkswagena navodi se da planiraju kupiti 50 posto dionica svog partnera Anhui Jianghuai Automobile Group Holding – JAC Motors. Osim toga, Volkswagen će povećati svoj udio u kompaniji JAC Volkswagen na 75 posto, čime će obje investicije njemačku kompaniju koštati milijardu eura.
Također, Volkswagen će kompaniji Gotion High-Tech Co.Ltd., kineskom proizvođaču akumulatora za električna vozila, platiti 1,1 milijardu eura za kupovinu 26 posto njihovih dionica.
Sporazumom će Volkswagen prvi put doći u posjed dionica kineskog proizvođača baterija, dok se očekuje da će kupovina biti završena do kraja 2020. godine nakon što se dobiju sve potrebne dozvole.
U saopćenju njemačkog giganta se, također, navodi da njihova partnerska kompanija u Kini JAC Volkswagen planira proizvesti još pet električnih modela do 2025. godine zbog čega će izgraditi još jednu fabriku za proizvodnju vozila.
Herbert Diess, CEO Volkswagena (VW), izjavio je da zajedno s kineskim partnerima dodatno žele ojačati “strategiju elektrifikacije” u Kini.
“Sektor električnih automobila ubrzano raste. U isto vrijeme, postoji ogroman potencijal za JAC Volkswagen. Aktivno podržavamo razvoj proizvodnje baterijskih ćelija našim strateškim ulaganjem u kompaniju Gotion”, kazao je Diess.
Električni automobili imaju nekoliko prednosti u odnosu na konvencionalne automobile s unutrašnjim izgaranjem, koje uključuju značajno smanjenje onečišćenja zraka u gradovima, jer oni ne ispuštaju onečišćenja iz svojih izvora energije tokom rada, smanjene emisije stakleničkih plinova, ovisno o gorivu i tehnologiji koja se koristi za proizvodnju električne energije za punjenje akumulatora i manju ovisnost o nafti.
Uprkos potencijalnim prednostima, široko prihvaćanje električnih automobila suočava se s nekoliko prepreka i ograničenja. Električni automobili su znatno skuplji od konvencionalnih vozila s unutrašnjim izgaranjem i hibridnih električnih vozila zbog dodatnog troška njihovih litij-ionskih akumulatora. Međutim, cijena akumulatora pada s masovnom proizvodnjom i očekuje se da će nastaviti padati.