Trkaći automobil kojeg je moguće registrovati za vožnju
Lotus je dodao još jednu verziju svog Exige sportaša s uvođenjem ograničenog modela Cup 380, najekstremnije cestovne varijante Exigea do sad. Iako je namjenjen za trkaću stazu, moguće ga je registrirati za cestovnu upotrebu.
Novi model je u osnovi evolucija Sporta 380 koji je dosad bio najbrži i najekstremniji Exige. No, Cup 380 stiže s izrazito revidiranim elementima karoserije koji povećavaju downforce za čak 43 posto, masom od samo 1.057 kg zahvaljujući primjeni ugljičnih vlakana te omjera snage i mase od 355 konja po toni.
Do 100 km/h dolazi u 3,6 sekundi, a najveća brzina je 5 km/h sporija od onoga što Sport 380 može postići, uglavnom zbog povećanog downforcea te iznosi 282 kilometra na sat.
Lotus će konstruirati samo 60 primjeraka širom svijeta, te je odmah naveo da će zbog tolike ekskluzivnosti novi Exige Cup 380 postati jedan od njegovih najatraktivnijih automobila ikad.
Struktura automobila je osnažena, a podesivi ovjes sprijeda je proizvod firme Nitron, dok je straga na njemu potpis Eibacha, sve kako bi vlasnik mogao idealno prilagoditi ovaj automobil stazi na kojoj će voziti. Tu je i dodatni ispušni sistem od titana koji štedi 10 kilograma mase na stražnjem dijelu automobila.
Kompresorom prednabijani Toyotin 3,5-litarski V6 motor i dalje razvija 375 konja pri 6,700 okretaja u minuti i 410 Nm okretnog momenta pri 5000 o/min, a njegova se snaga na cestu prenosi putem ručnog mjenjača kratkog hoda, koji je unutar putničke kabine potpuno vidljiv, što je na današnjim automobilima izrazito rijetko.
Cijene za novi Lotus Exige Cup 380 počinju od 83.000 funti u Velikoj Britaniji i 109.900 eura u Njemačkoj.