Stiže Porscheov model koji troši 2,5 litara na 100 km
Druga generacija Porsche Panamere se još nije udomaćila na tržištu, a iz Porschea stiže prava senzacija – plug-in hibrid koji se u eko nastojanjima ne odriče vrhunskih performansi.
Panamera 4 E-Hybrid je uvod u obilje novina koje možemo očekivati iz Porschea, a sudeći po mogućnostima legendarna njemačka marka daleko je dogurala. Iako 462 KS maksimalne snage u okviru Porscheove game nije neka novost, deklarisana prosječna potrošnja od svega 2,5 l/100 km itekako jeste.
Pritom emisija CO2 iznosi skromnih 56 g/km, a Panamera i dalje leti cestom. 100 km/h uhvati za 4,6 sekundi, a maksimalna brzina je 278 km/h. I ne samo to, na struju Panamera vozi i do 140 km/h, a prevali do 50 km. Pridodamo li svemu cijenu od 100.000 EUR lako bi se moglo desiti da upravo ova izvedba bude najpopularnija, i to ne samo u ponudi modela, već i u prestižnom segmentu kojem pripada.
Panamerin elektromotor daje do 136 KS i 400 Nm, a na njega se nadovezuje 2.9 V6 biturbo sa 330 KS i 450 Nm. Dodatna novost je da PDK mjenjač s dvije spojke sada ima osam stupnjeva prijenosa. Zadržana je ista masa Li-Ion baterija, ali je sada u njima 14,1 kWh energije. Punjenje baterija smještenih u podnici traje 5,8 sati, odnosno 3,6 sati sa opcijskim 7,2 kW punjačem.
Sport Chrono je standardan, a vozač može birati između šest modova, pa tako uz Sport i Sport plus ima opcije izbora načina rada pojedinih pogonski sistema, od električnog pogona, pa sve do generatorskog rada benzinca.
Službena premijera Panamere 4 E-Hybrid zakazana je za kraj mjeseca i pariški autosalon.