predstavljen u ženevi
Stigao je novi Clio!
U novi Clio zaljubit ćete se posebno zbog njegovog interijera. Ovdje proizvođač govori o takozvanom “pametnom kokpitu”. Glavna značajka je veliki središnji displej Easy Link
S nestrpljenjem očekivana peta generacija Renault Clija konačno je predstavljena javnosti na Salonu automobila u Ženevi.
Naizgled se ne razlikuje puno od svog prethodnika, no samo na prvi pogled.
Elegantniji je i dinamičniji iz svih uglova. Novi model dobija na izražajnosti, a zadržava uglađeni profil. Na prednjoj strani poklopac motora ima rebrasti profil. Prednja maska je veća, a prednji odbojnik je izraženiji te s velikim otvorom za dobro hlađenje motora.
Novi Clio dolazi sada samo u izvedbi s petero vrata, a njegove dimenzije su: dužina 4050, širina 1798, visina 1440, uz međuosovinski razmak od 1583 milimetra. Dakle, kraći je za 12 milimetara od prethodnika, ali je iznutra puno prostraniji.
Njegova vanjska visina je spuštena od osam do 48 milimetara na kraju stražnjeg spojlera radi bolje aerodinamike i atletskijeg izgleda. 17-inčni točkovi (ovisno o verziji) još više poboljšavaju njegov dinamičan izgled.
Pojedinosti, kao što su antena u obliku peraje morskog psa, prednja LED svjetla, stražnji poklopac i kromirani obrub bočnih prozora, služe modernizaciji eksterijera i poboljšanju percipirane kvalitete. Potpuno novi Renault Clio prvi je model koji je izgrađen na novoj modularnoj platformi CMF-B. Razvijena početkom 2014. u Technocentru u Guyancourtu, obuhvaća 85 posto novih dijelova u usporedbi s platformom prethodne generacije Clio.
Prednja svjetla novog modela Clio su agresivnija, koriste se samo LED diode i imaju isti C-oblik kao i njegov veći brat Megane. Druge, manje promjene također čine da se automobil više osjeća premijerno. Novi dizajn, sa suženim krovom, ima dodatni učinak poboljšanja aerodinamičnih performansi novog Clija na 0.64 cda – za što Renault tvrdi da je najbolje u klasi.
U novi Clio zaljubit ćete se posebno zbog njegovog interijera. Ovdje proizvođač govori o takozvanom “pametnom kokpitu”. Glavna značajka je veliki središnji displej Easy Link. Sa svojih 9,3 inča, on nadilazi ne samo veličinu displeja svih malih automobila, nego i one Renaultovih top modela Talisman i Espace. Više mekanijih i prstima ugodnijih površina te konzola s manjim tipkama različitih funkcija dizajnirano je kako bi značajno poboljšale unutrašnjost u odnosu na prethodnika.
Iza redizajniranog upravljača nalaze se digitalni instrumenti u standardnom, za sve modele novog Clija 7-inčnom formatu ili uz nadoplatu u 10-inčnom formatu s naprednim funkcijama. Sve varijante isporučuju se s elektronskom ručnom kočnicom, čime se omogućuje više mjesta na centralnoj konzoli od standardne izvedbe s polugom. Brojni priključci za multimedijske uređaje i prostor za induktivno punjenje danas su u trendu. Volumen prtljažnika raste na 391 litru – što je najviše u odnosu na konkurentske male automobile. Nova sjedala dizajnirana su kako bi poboljšala udobnost, a kvalitetniji materijali upotpunjuju unutrašnjost Renault Clija.
Novi Clio dostupan je sa širokim izborom benzinskih motora (SCe 65 i 75, TCe 100, te TCe 130 GPF) – i svi oni su novi u asortimanu – te dizelskim motorima (Blue dCi 85 i 115). Dakle, raspon snage u svim motorima kreće se od 65 KS pa sve do 130 KS.
Osim toga, novi Clio bit će dostupan s hibridnim pogonom E-TECH od 2020. godine. Kako bi u potpunosti zadovoljili svoje potrebe, kupci će moći birati između devet kombinacija motora i mjenjača.
S motorima 1.0 TCe i 1.3 TCe, koje su razvili Renault-Nissan-Mitsubishi, kao i motorom E-TECH, koji je dizajnirao Renault, novi Clio savršeno utjelovljuje sinergiju Renault grupe i njenih partnera.