Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Škoda popularnija od Mercedesa na internetu

SKODA-SUPERB_782520S0

Ovih dana objavljeni su rezultati zanimljive studije koja je pokazala da češki brend Škoda ima veliki broj fanova na internetu jer se njegovi novi modeli iščekuju sa više pažnje nego oni popularnijih brendova poput Mercedes-Benza i Renaulta.

Firma TNS je u svom istraživanju otkrila da je posljednja generacija Škode “Superb” izazvala veću pažnju korisnika interneta od premijera luksuznih SUV modela Mercedes-Benza.

[pull_quote_right]TNS je tokom istraživanja pratio blogove, forume i društvene mreže na kojima je odabrao 3.000 “uticajnih korisnika digitalnih medija”[/pull_quote_right]

Naravno, ovo nije slučajno, jer je Škoda aktivno ciljala korisnike digitalnih medija kako bi proširila vijesti o svojim novitetima, a u sklopu ovoga je često nudila besplatne test vožnje kako bi došli do većeg broja mušterija, ali i komentara na društvenim mrežama i internet sajtovima.

Kako je pokazalo TNS-ovo istraživanje, Škodina promocija novih tehnologija poput polu-autonomne vožnje je privukla najveći broj online korisnika dok je Mercedes sa svojim “GLE” modelom pobrao nešto manje klikova, a najveću pažnju je postigao pojavljivanjem u traileru za film “Jurassic World”.

Francuski Renault je sa novim “Kadjarom” hrabro stupio u konkurentni SUV segment, i zauzeo treće mjesto na ovoj listi, dok je njihov “Espace” minivan zauzeo četvrto.

TNS je tokom istraživanja pratio blogove, forume i društvene mreže na kojima je odabrao 3.000 “uticajnih korisnika digitalnih medija”, ljudi iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske i Španije koji su “na internet kačili relevantan sadržaj, aktivno komentarisali i imali snažnu socijalno-medijsku moć”, navodi se u saopštenju.

Top 5 komentara o novim modelima automobila na internetu tokom juna izgleda ovako:

1. Skoda Superb 8.1%
2. Mercedes GLE 5.9%
3. Renault Kadjar 5.8%
4. Renault Espace 4.8%
5. Mercedes GLC 4.6%