"2D"
Renault ima novi logo, kažu da se dosta razlikuje od dosadašnjeg
Do 1925. su logotipovi marke bili kružni, a u jednom od njih bio je čak prikazan i tenk! Renaultov logotip u obliku romba odnosno dijamanta pojavio se na modelu 40CV predstavljenom 1925.
Renault je predstavio novi logotip kompanije. I Renault se priklonio trendu pojednostavljivanja logotipova (jednostavniji izgled simbolizira okretanje čišćim tehnologijama) te je 3D znak zamijenio novi 2D sastavljen od crnih linija na bijeloj podlozi.. Logo je prvi puta viđen u januaru na modelu Renault 5 Prototype, a sada je odlučeno kako će on postati službeni za sve nove modele i čitav vizuelni identitet marke.
Novi logo Renaulta malo podsjeća na verziju koju je marka koristila od 1972. do 1992. no nova verzija je mnogo jednostavnija. Dosadašnji logo je u osnovi predstavljen 1992. godine i nakon toga nekoliko puta modificiran, posljednji put prije šest godina.
Novi logotip već se prikazuje na televizijskim reklamama za Renault Zoe u Francuskoj i upotrebljava na društvenim mrežama, a od juna ove godine naći će se i na različitim internetskim platformama.
Što je najvažnije, od sljedeće će godine ponosno krasiti nove Renaultove modele i prodajne salone.
Do 1925. su logotipovi marke bili kružni, a u jednom od njih bio je čak prikazan i tenk! Renaultov logotip u obliku romba odnosno dijamanta pojavio se na modelu 40CV predstavljenom 1925.
Njegov dizajn otad je mijenjan kako bi se prilagodio različitim modelima i dobima. Nakon nacionalizacije Renaulta i nastanka društva Regie Nationale des Usines Renault (RNUR), 1946. godine, nastaje logotip čistih i oštrih linija.
Od 1959. natpis „Régie Nationale” uklonjen je s logotipa Renault, a sam logotip moderniziran je novim fontom.
Zatim je 1972. predstavljen vrlo upečatljiv logotip koji su zajedno dizajnirali modernistički slikar i kipar Yvaral i njegov sin Victor Vasarely. Taj se logotip zadržao na prednjim maskama Renaultovih modela punih 20 godina, a 1978. upotpunjen je fontom Wolffa Olinsa.
Godine 1992. Style Marque odlučio je pojačati 3D efekt legendarnog dijamanta upotrebom kromiranog okvira koji se savršeno slagao s fontom Wolffa Olinsa, zadržanog sve do 2004. Dijamant se zatim našao unutar žutog četverougla, a pratio ga je i novi font. Tri godine kasnije, 2007., natpis je postavljen unutar žutog četverogla, tik ispod dijamanta.
Logotip je posljednji put promijenjen 2015. godine, a obilježili su ga novi dizajn i font koji je razvio Renaultov dizajnerski studio u saradnji s kompanijom Interbrand.