PSA predstavlja rješenja za elektrifikaciju budućih vozila
Na manifestaciji Innovation Day, 25. maja, grupa PSA je prezentirala svoju najnoviju strategiju elektrifikacije. Za zadovoljavanje svih potreba za mobilnošću i najraznovrsnije načine korištenja svojih klijenata, grupa PSA je koncentrisala razvoj svojih modela na dvije globalne i modularne konstrukcijske platforme s kojima namjerava kombinovati širok spektar modela s unutrašnjim izgaranjem, na električni pogon i s hibridnim benzinskim motorima koji se mogu puniti i koji će biti dostupni od 2019. godine nadalje.
Obje konstrukcijske platforme biće kompatibilne sa sredstvima za proizvodnju koja će biti uspostavljena u okviru programa Fabrika budućnosti.
Konstrukcijska platforma CMP (Common Modular Platform), koja je razvijena kroz partnersku saradnju s kompanijom DFM (Dongfeng Motors), namijenjena je gradskim mališanima, limuzinama sa petoro vrata i srednjim nivoom opreme te kompaktnim sportskim terenskim vozilima.
S električnom verzijom e-CMP, koju su sufinancirale PSA i DFM, te će dvije partnerske kompanije ponuditi novu generaciju svestranih i prostranih vozila na električni pogon s autonomijom do 450 kilometara i rješenjima za izvanredno brzo punjenje koje će omogućiti do 12 kilometara autonomije po minuti punjenja. Do 2012. godine počeće prodaja četiriju električnih modela, prvoga već 2019. godine.
Konstrukcijska platforma EMP2 (Efficient Modular Platform), koja je namijenjena kompaktnim i premium modelima, lansirana je 2013. godine zajedno s novim Citroënom C4 Picasso i Peugeotom 308, a godine 2014. također i u Kini. Od 2019. godine nadalje, zahvaljujući njenoj inovativnoj osnovi, biće moguće uvesti prve hibridne benzinske pogonske sklopove na punjenje koji će biti opremljeni s najboljom hibridnom tehnologijom:
- modeli SUV (sportsko terensko vozilo) i CUV (kompaktno gradsko terensko vozilo) sa
- snažnim električnim pogonom na sva četiri točka;
- 60 km autonomije u načinu rada za električni pogon;
- prostrani interijer za beskompromisan komfor (putnički i prtljažni prostor);
- značajno manja potrošnja u gradu (40 % niža potrošnja u odnosu na model s unutrašnjim izgaranjem);
Za omogućavanje jednostavnijeg korištenja, hibridni pogonski sklopovi na punjenje biće u ponudi sa sistemom za punjenje za 4 sata i s dodatnom funkcijom za brže punjenje akumulatorske baterije za manje od 2 sata.
Od 2019. do 2021. godine ćemo postepeno lansirati sedam hibridnih vozila na punjenje.