Popularni Clio Societe u floti Vindije
Nakon vrhunskih Master hladnjača, kompanija Vindija je naručila novu flotu vozila od Renaulta. Ovaj put narudžba je bila orijentisan na modelu Clio Societe 1.5 dCi, još jednom Renault ”komercijalisti” koji nema dostojnu konkurenciju na tržištu.
Svestranost urbanog modela Clio, koji je najprodavaniji Renault model u istoriji marke, ide do te mjere da ga pored velikog interesa kod privatnih kupaca izuzetno cijene i poslovni korisnici. Svaka kompanija koja drži do svog imidža, ali i kvalitetne flote koju karakterišu povoljna cijena, niski troškovi održavanja, ekonomična vožnja i svakako raširenost servisne mreže, obavezno i sa najmanje prethodnih kalulacija bira Clio Societe.
Shodno nizu poslovično prepoznatljivih aduta ovaj model po ”defalutu” predstavlja čvrstu i postojanu valutu kada je u pitanju visoka razina poslovanja. Čak i u verziji lakog komercijalnog vozila, Clio četvrte generacije sa svojim atraktivnim i ujedno senzualnim dizajnom, te poboljšanim voznim svojstvima i iznimno štedljivim dCi agregatima Energy generacije, čini poslovne zadatke lakim, a imidž kompanije prepoznatljivim i visko rangiranim poput onog kakav decenijama u svom portfoliju ima Vindija. Iako je namijenjen urbanim sredinama, Clio se odlično snalazi u obavljanju poslovnih zadataka i na duže odrađenim rutama, plus njegov korisni teretni prostor uvijek oduševljava korisnika.
Nakon šest vrhunskih Master hladnjača kompanija Vindija svoje povjerenje u nabavci flote malih komercijalnih vozila je očekivano dala Renaultu. Niz aduta koji godinama stoje na strani modela Clio Societe, ”komercijalisti” koji nema dostojnu konkurenciju na tržištu, ugovorno su nadograđeni fiksnom cijenom održavanja i 24-satnim korištenjem zamjenskog vozila unutar dvogodišnje garancije bez ograničenja kilometraže.