porsche 911
Ovo je osmo izdanje najpopularnijeg sportskog automobila na svijetu
Provjerene formule Porsche se držao u pogledu dizajna vanjštine, a novi trendovi vidljivi su u detaljima poput Matrix LED svjetala i horizontalne svjetlosne grupe straga
U 55 godina dugoj istoriji najpopularnijeg sportskog automobila svijet je vidio samo sedam izdanja. A, sada je na redu osmo.
Iza kodnog imena 992 krije se poznato lice i naličje, evolucija dizajna koja je postala sinonim sportskog automobila, njemačke autoindustrije, brzine i užitka u vožnji, ma kako god hoćete. Ono što je VW buba u svijetu prosječnosti, S klasa u svijetu luksuza, to je nesumnjivo 911 u svijetu sportskih automobila.
Provjerene formule Porsche se držao u pogledu dizajna vanjštine, a novi trendovi vidljivi su u detaljima poput Matrix LED svjetala i horizontalne svjetlosne grupe straga, ili pak točkovima koji su sada narasli i do 21 inča (na Carreri S).
Unutra pak digitalni kokpit s analognim turcelerom, a u sredini zaslon infotainmenta dijagonale 10,9 inča.
U pogledu vožnje nema sumnje kako bolje od ovoga Porsche ne može. Da je najbolji 911 do sada potvrdio je i Mark Webber vozeći automobil na stazi. Glavni lik u priči o 911 je 3.0 twinturbo s 385 KS, odnosno 450 KS kod Carrere S. 100 km/h hvata za manje od 4 sekundi, pa primjerice 4S izvedba stiže za 3,6 sekundi. Uz Sport Chrono paket ubrzanja mogu biti i bolja, a maksimalac je redovno preko 300 km/h. Ručni mjenjač sa sedam stepeni prenosa je standardan, PDK sa stepenom više dostupan je kao opcija.
Cijena u Njemačkoj kreće od 120.125 eura za Carreru S, 4S kreće od 127.979 eura. I najslabija Carrera će kretati sa šest cifri.