Ono što nudi novi Polo i njegova cijena mnoge je iznenadilo
Novi VW Polo u svojem šestom izdanju prelazi granicu od četiri metra, dugačak je 4.053 mm. Pritom je međuosovinski razmak narastao za čak 94 mm. Novi Polo je širi od Golfa četvrte generacije.
Postavljanje na novu MQB A0 platformu ne znači samo rast dimenzija. Naprotiv, Polo je i tehnološki sazrio, a nikad prije nije imao tako bogatu ponudu sistema asistencije. Tako budući vlasnik, osim nadzora pritiska u gumama, dobiva Front Assist sustav u kombinaciji City Emergency Braking sistema kočenja u nuždi, ali i Pedestrian Monitoring sistema koji čuva živote pješaka. Opcijski pak Volkswagen nudi adaptivni tempomat, nadzor mrtvog ugla, poluautomatski sistem parkiranja i vrlo korisno upozorenje o saobraćaju pozadi.
Možda najveće iznenađenje je u kabini. Polo dobiva potpuno novi interijer, ali je i prvi model u gami opremljen drugom generacijom virtualnog kokpita. Tu je i pomodni infotainment sa 6,5-inčnim zaslonom sa staklenim pokrovom. Opcijski mu dijagonala raste na 8 inča.
Ponudu motora čini devet opcija u rasponu od 65 do čak 200 KS.
Ovisno o izvedbi, atmosferskoj (MPI) ili turbo (TSI), snaga se kreće od 65 do 115 KS. Posebno zanimljiv će biti 1.5 TSI s deaktivacijom cilindara i maksimumom od 150 KS. Ponuda dizelaša uključuje dvije izvedbe 1.6 TDI motora, od 80 i 95 KS. Novost u ponudi Pola je CNG izvedba s plinskom instalacijom, gdje 1.0 TGI daje do 90 KS.
Na GTI ne treba čekati, VW ga odmah lansira. Pokreće ga 2.0 TSI s 200 KS, a ovako motorizirani Polo uhvati 100 km/h za 6,7 sekundi.
Ponudu čini pet nivoa opreme uključujući dvije nove, Beats i R-Line. Kupcima su na raspolaganju palete od 14 boja vanjštine, 12 tipova naplataka (14-18 inča), 13 dekora armature i 11 presvlaka sjedala.
VW Polo u Njemačkoj starta cijenom od 12.795 eura s bogatom startnom opremom.