Novi Golf neće imati ni karavansku, ni verziju s troje vrata
Proizvodnja Golfa VIII je planirana za jun 2019, pa se zvanična premijera očekuje nekoliko mjeseci ranije, vjerovatno u martu u Ženevi.
Kako prenose specijalizovani europski sajtovi, VW planira da uprosti Golfovu postavu modela izbacivanjem verzije sa troja vrata, s obzirom da kupci uglavnom praktikuju hatchback verziju zbog lakšeg pristupa zadnjem sjedištu.
Međutim, dok je to i bilo očekivano, javnost je iznenadila namjera VW da iz ponude izbaci i karavansku verziju, prije svega što to znači da više neće biti Golfa Alltrack.
Novi Golf bi upotrebom nove MQB platforme trebalo da bude lakši 50 kilograma, što je impresivan broj s obzirom da će biti širi uz veće međuosovinsko rastojanje od aktuelne verzije pa samim tim pružati i više prostora u kabini i gepeku.
VW će i maksimalno osavremeniti Golf izbacivanjem brojnih dugmadi upotrebom ekrana osetljivih na dodir preko kojih će vozač imati pristup kontrolama.
Novi Golf možda neće imati čak ni standardnu komandu za uključivanje svjetala, već “touchpad”.
Što se tiče pogonskih jedinica, uz ranije razvijen 1,0-litarski trocilindarski turbobenzinac biće dostupan i novi 1,5-litarski TSI, a zahvaljujući starter-generatoru (SMG) imaće dodatnu snagu i obrtni momenat u manjim agregatima bez turbopunjača.
VAG grupacija i dalje veruje u dizele pa je sa Golf VIII spreman potpuno novi 2,0 TDI sa nižom emisijom štetnih gasova i potrošnjom, a sa skoro 10% većom snagom i momentom.
Prvi član ove grupacije koji će dobiti ovaj agregat je Audi, a on stiže u varijantama od 135 do 201 KS.
U uobičajenom Golfovom stilu očekuje se evolucija i u dizajnu eksterijera, a spekuliše se da će imati oštriju liniju tijela.