Može li Hyundai G90 nauditi vladarima premium klase?
Sedam dana nakon što je predstavio svoj prvi model premium branda Genesis, i dalje je to top tema u autoindustriji.
Hyundai je konačno na tržište izbacio automobili koji neće biti prepoznat “samo” kao pouzdan saputnik na duge staze, već i kao ono nešto što budi emocije.
Upravo je to Hyundai napravio, a G90 je samo početak.
G90 je prvi u nizu od ukupno šest modela koji bi trebali parirati ostalim premium predstavnicima, pa tako i njemačkom triju BMW-Audi-Mercedes.
U prevodu G90 mora parirati modelima kao što su BMW serije 7 ili pak Mercedes S klasa. Teško, ali na tržištima izvan Evrope možda i moguće. Stoga i ne čudi odluka da se izlazak na evropsko tržište odgodi do daljnjega.
Jer G90 ima sve, skoro sve. Naglašavamo skoro, jer mu nedostaje jedno bitno svojstvo, a to je tradicija, pedigre ili ako baš hoćete karakter. Da bi poklonike prije spomenutih limuzina pridobili na svoju stranu ne moraju biti isti, već moraju biti bolji. A, barem za sada, to G90 nije.
Sve ostalo je tu. G90 odlično izgleda i već na prvi pogled ostavlja pravi dojam.
Dizajn svih Genesisa potpisuje Luc Donckerwolke, koji je stigao sa mjesta šefa Bentleyevog odjela dizajna.
Iznutra je G90 isto tako upečatljiv. Dosad nezamisliva oprema i kvaliteta materijala staju uz bok najboljima. Rafinirana unutrašnjost je prvi preduslov za iznenađenje ispod poklopca motora.
Stražnji pogon u seriji i AWD uz doplatu, redovno su usuglašeni sa moćnim benzinskim motorima i osam-stepenim automatskim mjenjačem. Na vrhu piramide je 5,0 V8 snažan 425 KS sa kojim G90 uhvati 96 km/h za 5,7 sekundi.