Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Mercedes objavio fotografije modela SLC

001-mercedes-amg-slc43-1

Mercedes je objavio tehničke detalje i fotografije osvježenog modela SLK, koji je u skladu sa novom nomenklaturom preimenovan u SLC. Redizajn prate i izmjene u motorizaciji – osnovna verzija ima 1.6 turbo motor, a AMG model dobija V6 agregat.

Najmanji roadster u gami njemačkog proizvođača ima novo “lice” – prednji dio automobila potpuno je izmjenjen u skladu sa aktuelnim korporativnim dizajnom.

Restilizovani farovi dobili su integrisana LED dnevna svjetla, maska hladnjaka takozvanu dijamantsku teksturu, a veliki usisnici za vazduh na braniku naglašavaju sportski izgled vozila.

Redizajnom su obuhvaćena LED stop sjvetla i zadnji branik, sa novim izduvnim cijevima.

Sklopivi tvrdi krov podiže se i spušta i u vožnji, ali samo pri brzinama koje ne prelaze 40 km/h.

Promjene u unutrašnjosti automobila uključuju novi volan, restilizovanu instrument tablu, nove aluminijumske ukrasne detalje i elemente od materijala čiji je dizajn inspirisan ugljeničnim vlaknima.

Kupcima je na raspolaganju novi COMAND multimedijalni sistem sa sedmoinčnim displejom poboljšane rezolucije slike.

Najvažnije novosti odnose se na paletu motora.

Mercedes SLC ima novi bazni model – SLC 180, pogonjen 1.6 litarskim turbo benzincem sa 4 cilindra koji pri 5.300 obrtaja proizvodi 156 ks (115 kW) i razvija 250 Nm (1.200-4.000 o/min).

Automobil je u stanju da ubrza do stotke za 7,9 s, prije nego što se kazaljka zaustavi na maksimalnih 226 km/h.

Promjene su se dogodile i na suprotnoj strani spektra.

Najsnažniji, SLK 55 AMG, zamjenjen je Mercedesom SLC 43 AMG. Umjesto dosadašnjeg 5.5 litarskog atmosferskog V8 motora sa 422 ks, ispod haube se nalazi 3.0 litarski bi-turbo V6 sa čak 55 “konja” manje, ali i 19 Nm više od prethodnika.

Novi agregat razvija 367 ks (270 kW) i 520 Nm. Snaga se na točkove prenosi pomoću devetobrzinskog 9G-Tronic automatika (zamjena za dosadašnji automatski mjenjač sa sedam brzina).

Mercedes SLC 43 AMG je za 0,1 s sporiji od prethodnika – za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno mu je 4,7 s, a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h.

Oni koji žele unaprijeđeno ogibljenje mogu da doplate za opcioni AMG RIDE CONTROL sa podesivim amortizerima.

Osim pomenuta dva modela, kupci mogu da biraju između dva benzinca i jednog dizelaša.

Mercedes SLC 200 ispod haube ima 2.0 litarski četvorocilindarski turbo agragat sa 184 ks (135 kW) i 300 Nm, dok SLC 300 dobija snagu od motora iste zapremine koji razvija 245 ks (180 kW) i 370 Nm.

Jedini dizelaš, SLC 250d, opremljen je četvorocilindarskim 2.0 motorom sa 204 ks (150 kW) i 500 Nm.

Mercedes SLC za 2016. imaće svjetsku premijeru na sajmu automobila u Detroitu, u januaru, a prodaja će početi u proljeće, kada će biti poznate i cijene.