Najekskluzivnija A klasa
Mercedes CLA je prvi auto koji prati otkucaje srca vozača
Mercedes je u Las Vegasu debitovao novim modelom kroz izvedbu CLA 250, a to znači da je pokreće 2.0 turbo s 225 KS i 350 Nm uparen sa sedam-stepenim 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke
Mercedes je na CES-u predstavio najekskluzivniju izvedbu A klase, model CLA, i odmah stekao status jedne od najvećih zvijezda sajma.
Novi CLA u svakom smislu zaslužuje epitet i nadimak baby-CLS. I pritom nije mali, dug je 4.688 mm, što je 48 mm plusa u odnosu na prethodnika.
Porasla je i širina, i to za 53 mm na 1.830 mm. Elegantna silueta i strujno oblikovane linije potvrdu imaju i u službenim podacima – koeficijent otpora zraka je uprkos rastu gabarita (veća širina povećala je površinu) ostao gotovo isti i iznosi 0.23. Sasvim logično, veći gabariti povećali su i ponudu prostora u kabini i prtljažniku.
Mercedes je u Las Vegasu debitovao novim modelom kroz izvedbu CLA 250, a to znači da je pokreće 2.0 turbo s 225 KS i 350 Nm uparen sa sedam-stepenim 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke. Proizvođač je pri premijeri potvrdio gotovo sve motore s A klase, kao i 4Matic pogon. A kad je riječ o dinamici, treba imati na umu da je CLA sada dobio drastično povećan trag točkova u odnosu na prethodnika (+63/53 mm), a sniženo je i težište.
Iako je enterijer preslikan iz A klase, ono što itekako plijeni pažnju je novi MBUX infotainment. “Hej Mercedes” karakteristika glasovne kontrole je unaprijeđena, a prate je lakše prepoznavanje glasa vozača, ali i detalji sa S klase. MBUX razlikuje i pokrete različitih osoba, odgovara na kompleksnija pitanja i bolje razumije želje putnika.
A zahvaljujući implementaciji Garminovih pametnih sportskih satova, prati otkucaje srca vozača i pogađate, tome prilagođava Energizing kontrolu udobnosti uključujući ambijentalnu rasvjetu. Visoki kriteriji vrijede i u poglavlju sigurnosti. A tu dolazi sistem djelomično autonomne vožnje, automatskog kočenja i držanja trake…
Prodaja na evropskom tržištu kreće u maju.