Lansirana modernizovana www.dacia.ba stranica
Vodeći se stalnom brigom o korisnicima, među prvima u regiji, Dacia BiH u eter je pustila modernizovanu web stranicu kao svojevrsni pilot projekat i putokaz savremenom online servisu koji će uskoro naslijediti tržišta zapadnoevropskih zemalja. Stranica je znatno preglednija i pristupačnija, te tehnički prilagođena kako bi pružila mnogo više korisnih informacija i kvalitetnu interakciju sa krajnjim korisnicima.
Pregled vozila je znatno jednostavniji i pristupačniji, a podijeljen je u tri grupe: kompletna ponuda Dacia vozila, atraktivna Stepway serija modela, te Dacia laka komercijalna vozila. Ova kategorizacija je uređena kako bi ubrzala i olakšala pretragu korisnicima, a uz svaki model dostupni su svi relevantni podaci, tako da ovaj Dacia izlog u funkciji prvog kontakta s kupcem predstavlja njegovu najnapredniju verziju do sada.
Kako bi pretraga bila krajnje detaljna i korisna prije posjete koncesionaru ili servisu, određene informacije moguće je istovremeno dobiti preko kontakt obrazaca. Tako koncept nove stranice omogućava da korisnik pošalje upit za brošuru određenog vozila ili pak zakaže probnu vožnju prije kupovine, zatim zakaže tačan termin u servisu ili ipak zatraži ponudu favorizovanog Dacia modela s prijedlogom modaliteta finansiranja. Najvažnije je da je baza upita centralizovana i da se svi upiti procesuiraju jako brzo.
U novu stranicu ugrađena je i nova platforma koja je prilagođena korištenju na mobilnim telefonima, s obzirom da oko 60 posto korisnika informacije crpi preko mobitela. Platforma je sinhronizovana sa izvornom stranicom, pa su sve obavijesti, ponude, prodajne i postprodajne kampanje istovremeno dostupne i za one koji preferiraju društvene mreže. Na ovom pilot projektu je radilo sedam ljudi iz Renault i Dacia IT sektora, uključujući i domaćeg IT predstavnika iz Guma M.