Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Dodatni troškovi

Lamborghini ima problem koji bi ga mogao “sahraniti”

lamborghini

Problem je, dakako, u gazdama, onim stacioniranim u Njemačkoj, koji se groze bilo kakvih dodatnih troškova

Dolaskom Urusa Lamborghini je srušio jedan tabu, a sada bi mogao izgubiti i ono što ga decenijama čini posebnim.

Problem je, dakako, u gazdama, onim stacioniranim u Njemačkoj, koji se groze bilo kakvih dodatnih troškova. A ni ekologija im nije jača strana, “teško” je zadovoljiti sve te silne standarde. Implementacija V8 turbaka je s Urusom odlično prihvaćena, ali veliko je pitanje kako bi se takvo što doživjelo na glavnim pulenima, Huracanu i Aventadoru.

Tu prije svega mislimo na njihove nasljednike koji bi mogli ostati bez V12 motora.

Tako javlja Automobile magazin podsjećajući nas da bi Lambo prvi put mogao ostati bez V12 dragulja. Navodno trenutno u Audiju razmišljaju isplati li se ulagati u modernizaciju motora, a sve kako bi se udovoljilo EU7 normama.

U Audiju napominju kako bi taj trošak, zajedno s razvojem nasljednika, mogao biti i do 900 miliona USD, dok Italijani kažu kako će srediti sve za ukupno 400 miliona USD. Pritom im je za usklađivanje motora s novim standardima dovoljno svega 55 miliona USD. Diskrepancija je velika, a objašnjenja zasad nema.

Podsjetimo, Audi želi V10 i V12 atmosferce zamijeniti novim 4.0 V8 motorom u hibridnom izdanju koji trenutno razvija Porsche. I pritom ih ne zanima što će to značiti za imidž Lamborghinija, pogotovo ako kompanija počne donositi zaradu na tragu one glavnog rivala iz Ferrarija. U svakom slučaju, Stefano Domenicali i njegov tim su pred teškim vremenima.