Koje marke automobila najviše “googlaju” građani BiH?
Amerikanci se najviše interesuju za najveći japanski auto-brend, Rusi za auto-kompaniju iz Koreje, dok su građani BiH, kao i najveći broj Evropljana, najviše zainteresovani za jednu njemačku marku automobila.
Mada je u 2016. izgubila titulu najprodavanijeg proizvođača automobila na svijetu, Toyota je u protekloj godini bila auto-brend koji se najčešće pojavljivao u Google pretragama, pokazuju podaci koje je prikupio Quickco.
Toyota je bila najzastupljenije ime prilikom pretraživanja u čak 74 zemlje svijeta, uključujući dva najveća automobilska tržišta – Kinu i SAD. Veliko zanimanje za ovog japanskog proivzođača na Internetu vlada i Africi i Australiji.
Iza Toyote nalazi se BMW, koji se najčešće nalazio u Internet pretragama ljubitelja automobila iz 51 zemlje. Među njima su Njemačka i Velika Britanija, ali i gotovo sve balkanske države, uključujući i BiH.
Francuzi su ostali vjerni svom auto-brendu, kompaniji Renault, a Italijani tradicionalno FIAT-u. Istraživanje je pokazalo da se Rusi na Google-u najviše interesuju za Hyundai, koji je najpopularniji i u Indiji.
Iako je 2016. godinu Volkswagen završio kao najprodavaniji proizvođač automobila na svijetu, njegovo ime se najviše pretraživalo u svega nekoliko zemalja, poput Španije, Rumunije i Bjelorusije.