Kakvo mišljenje Slovenci imaju o bh. novinarima
Citroen Slovenija zastupa PR i prodaju Citroen vozila za zemlje nekadašnje Jugoslavije, među koje spada i BiH.
A kakvo mišljenje imaju prema novinarima u BiH, a preko njih i o potencijalnim kupcima u našoj zemlji najbolje svjedoči sljedeći primjer. Na mail adresu specijaliziranog auto portala turboportal.ba stigao je mail koji nije trebao tamo završiti, ili ipak jeste?
Naime, novinar je pokušao dobiti zvanično saopštenje ove kompanije o prezentaciji automobila za tržište u BiH, a umjesto konkretnog odgovora, vjerovatno slučajno, na njihovu adresu stigao je mail sljedećeg sadržaja.
“Napisali smo službeni mail sa redakcijske adrese upućena gospodinu Sadku Mezgecu koji je Vođa komunikacije i ujedno Event Manager Citroena za ove prostore. Upit je poslan jer nismo dobili posljednje službeno saopštenje Citroena koje su u međuvremenu dobili ostali mediji raznovrsnog karaktera pa i automobilski. Ispalo je da nas novinare interno da izvinete na izrazu nazivaju – ku***nama”, kažu na ovom portalu.
Naknadno su je Mezgec čak pokušao objasniti i kako mail “ni slučajno nije neprimjerenog sadržaja”. A da li je prosudite sami.
Na ovom slučaju se pokazalo da su novinari, a samim tim i građani BiH, potencijalni kupci ovih vozila za predstavnike Citroena – u rangu spolnih organa.
Naravno, to nije slučaj kada je u pitanju novac, novac je jednako dobar kao i kod svih ostalih kupaca.