Juke-R 2.0 po haubom ima “ergelu” od 600 KS
Nissan, koji je poznat po brojnim inovacijama, 2011. godine predstavio je prvi super cross kroz model Juke-R. Riječ je o fuziji Juka neobičnog izgleda te pogonskog sklopa Nissana GT-R, koji je u vrhu sportskih automobila.
[pull_quote_right]U pitanju je 3,8 litarski V6 motor sa najvećim okretnim momentom od 652 Nm[/pull_quote_right]
Od tada je eto prošlo četiri godine i danas nam se predstavlja Juke-R 2.0 u novom redizajniranom ruhu, a svoje prve kilometre ugrabio je prije nekoliko dana na festivalu brzine u Goodwoodu.
Evidentno je riječ o brojnim estetskim i funkcionalnim izmjenama. Prednji odbojnik sada krase usisnici hladnog zraka koji su čak dvostruko veći u odnosu na prethodni model. Spojler je napravljen u integralnom komadu a većina ostalih detalja preuzeta je od ovogodišnjeg Juke-a.
Za razliku od svog prethodnika, Juke-R 2.0 otišao je korak dalje približavanju modelu GT-R tako da nosi njegove felge. Unutrašnjost ne nosi nikakve promjene osim što je i strop obojen u crno dok je motor nabrijan na 600 KS i sada je u potpunosti jednak modelu GT-R Nismo.
U pitanju je 3,8 litarski V6 motor sa najvećim okretnim momentom od 652 Nm, čime je od prethodnika skočio za 108 KS na više. Iako nema službene potvrde, predviđa se da bi novi model do stotke mogao za nevjerovatnih 2.7 sekundi.