poly
Jeste li znali da je postojao i ovakav Stojadin
Osim izvedbi s tri i pet vrata, postojale su različite razine opreme, a u ponudi je bila i dostavna izvedba Poly
Zastava 101 ili Stojadin je po mnogima najbolji automobil bivše države.
Ako i nije najbolji, onda je definitivno najpoznatiji. Automobil je to koji je tokom svog dugog životnog vijeka doživio niz izvedbi.
Osim izvedbi s tri i pet vrata, postojale su različite razine opreme, a u ponudi je bila i dostavna izvedba Poly.
Upravo je Poly bio povod za razvoj još jedne izvedbe. Postojala je Zastava 101T s duplom zadnjom osovinom.
Razvijan je tokom 1990-ih u Institutu Zastava s ciljem postizanja maksimalne nosivosti i broja putnika. U to vrijeme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki.
Iako prototip, ovaj je auto bio registriran, i to na pet osoba. Projekt je na kraju odbačen, a automobil je prodan Ronilačkom klubu Kragujevac. Zadnji put je viđen pred nešto više od deset godina, pa se pretpostavlja kako je završio na otpadu.