Zašto je Ferrari odlučio da napravi još jedan LaFerrari?
Proizvođač supersportskih automobila izradiće još jedan primjerak već rasprodatog modela kako bi pomogao postradalima u katastrofalnom zemljotresu koji je krajem avgusta pogodio Italiju.
Planiranih 499 primjeraka LaFerrarija praktično je planulo i prije svetske premijere 2013. godine, pa ovaj automobila kao polovnjak već dostiže 3-4 puta veću cijenu od originalne. Tako je nedavno na jednoj aukciji u Kaliforniji, mat crni LaFerrari promijenio vlasnika za sumu od 4,7 miliona dolara.
U Ferrariju su zaključili da proizvodnjom još jednog, 500-tog automobila, koji će biti ponuđen na prodaju na dobrotvornoj aukciji, mogu prikupiti značajnu sumu novca za sunarodnike u centralnom području Italije.
Razoran zemljotres, jačine 6,2 stepena po Rihterovoj skali, pogodio je ovaj dio zemlje 24. avgusta. Poginulo je oko 300 ljudi, dok je njih 400 povređeno, a veliki broj Italijana ostao je bez krova nad glavom.
Ferrari za sada nije objavio kada i gde će se održati aukcija, a očekuje se da će LaFerrari dostići rekordnu cijenu za ovaj model, s obzirom da je to jedinstvena prilika za sve one imućne ljubitelje supersportskih automobila i bogate kolekcionare, koji ranije nisu uspjeli da dođu do svog primjerka.
LaFerrari je predstavljen na sajmu automobila u Ženevi, 2013. godine, kao novi top model italijanskog proizvođača. Vozilo ima hibridni pogonski sistem, koji se sastoji od V12 jedinice, radne zapremine 6.262 ccm, i elektromotora.
Dvanaestocilindrični agregat u stanju je da razvije 800 ks, pri 9.000 o/min, dok maksimalni obrtni moment iznosi 700 Nm a na raspolaganju je od 6.750 o/min. Električni motor obezbjeđuje još 163 konjske snage i 270 Nm, a ukupna kombinovana snaga automobila je 963 ks.
LaFerrari je u stanju da do stotke stigne za manje od tri, a do 200 km/h za ispod sedam sekundi. Da bi postigao brzinu od 300 km/h, potrebno mu je 15 sekundi, prie nego što razvije maksimalnih 350 km/h.