278 miliona eura zarade
Ferrari u profitu zahvaljujući najjeftinijem modelu
Jedan od najzaslužnijih za uspjeh je najjeftiniji model, Portofino pogonjen V8 motorom i cijenom nižom od 200.000 eura.
Ferrarijev uzlet nije zaustavila niti iznenadna smrt Marchionnea, a posljednji rezultati govore da mogu puno zaraditi i bez SUV modela.
Za razliku od većine proizvođača skupih egzotičnih automobila, pa i ostatka koncerna iz kojeg dolaze, u Ferrariju ne trebaju žuriti sa SUV modelom. Njihova prodaja konstantno raste, a prati ju i sve bolji profit. Tako je treći kvartal zaključen rastom od 4,7% i neto dobiti (EBITDA) od 278 miliona eura. Pritom je prodaja bila na razini od 838 miliona eura.
Jedan od najzaslužnijih za uspjeh je najjeftiniji model, Portofino pogonjen V8 motorom i cijenom nižom od 200.000 eura. Zanimljivo je i da dobru prođu ima osjetno skuplji 812 Superfast, pa su u Ferrariju odlučili nastaviti daljnje širenje game. Konkretno, V8 gama bilježi rast od 11%, dok su V12 modeli ubilježili plus od 7,9%.
Novi šef Louis Camilleri je stupanjem na dužnost Ferrarijeva šefa najavio do 2022. godine čak 15 novih modela, a među njima je bar jedan SUV model i nekoliko hibrida. Svi oni trebali bi udvostručiti godišnju zaradu na oko dvije milijarde eura.