obarao rekord
Čeh vozio njemačkim autoputem više od 400 na sat, oglasili se iz ministarstva
Sad su se na ovaj događaj oglasili saopćenjem iz njemačkog ministarstva saobraćaja
Češki tajkun je u drugom pokušaju obaranja brzinskog rekorda na javnoj cesti vozio Bugatti sve do 417 km/h.
Nakon što je Radim Passer prije nekoliko godina u Veyronu krenuo u obaranje ovog najblaže rečeno pomalo nerazumnog rekorda, istu je stvar ponovio i prošle godine. Potkraj godine je objavljen i video u kojem češki milioner u Chironu vozi njemačkom autocestom čak 417 km/h, tek 3 km/h manje od Chironovog limita.
Iako je i tada konstatovao kako time nije prekršio niti jedan zakon, prije svega jer se radi o dionici bez limita brzine, brojne su kritike upućene na račun opasnosti u koju ovakvom vožnjom dovodi sebe i sve ostale učesnike u saobraćaju. A njih je usprkos činjenici da je na vožnju krenuo u zoru, kad je saobraćaj najrjeđi, definitivno bilo.
Sad su se na ovaj događaj oglasili saopćenjem iz njemačkog ministarstva saobraćaja, a koje je prenio Associated Press. “Protivimo se svakom ponašanju u saobraćaju koje dovodi ili može dovesti ostale učesnike u opasnost. Svi učesnici u saobraćaju se moraju pridržavati saobraćajnih propisa”, stoji u saopćenju koje naglašava da činjenica što nema ograničenja brzine ne znači da se može voziti bilo kojom brzinom.
U opisu videa koji je Passer objavio navodi se kako mu je sigurnost bila u fokusu. Upravo zato su on i njegov tim izabrali ravnu dionicu s tri trake u dužini od 10 km na kojoj je preglednost odlična. Također, prije vožnje Bugatti je bio na preventivnom servisu.
Njemačko ministarstvo ipak naglašava kako zakon zabranjuje bilo kakvu opasnu vožnju, čak i na Autobahnu: “Svaki učesnik u saobraćaju se mora ponašati tako da nikoga ne dovodi u opasnost, ne ometa ga i ne dovodi u veću neugodnost nego što to trenutni uvjeti dopuštaju.” Također, zakon kaže da vozač “vozi brzinom do koje je vozilo u potpunosti pod kontrolom”.
Podsjetimo, u Njemačkoj je trenutno aktivna rasprava oko uvođenja brzinskog ograničenja na preostale dijelove autoceste, kako zbog sigurnosti tako i kad je u pitanju zagađenje.