Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

obarao rekord

Čeh vozio njemačkim autoputem više od 400 na sat, oglasili se iz ministarstva

ceh

Sad su se na ovaj događaj oglasili saopćenjem iz njemačkog ministarstva saobraćaja

Češki tajkun je u drugom pokušaju obaranja brzinskog rekorda na javnoj cesti vozio Bugatti sve do 417 km/h.

Nakon što je Radim Passer prije nekoliko godina u Veyronu krenuo u obaranje ovog najblaže rečeno pomalo nerazumnog rekorda, istu je stvar ponovio i prošle godine. Potkraj godine je objavljen i video u kojem češki milioner u Chironu vozi njemačkom autocestom čak 417 km/h, tek 3 km/h manje od Chironovog limita.

Iako je i tada konstatovao kako time nije prekršio niti jedan zakon, prije svega jer se radi o dionici bez limita brzine, brojne su kritike upućene na račun opasnosti u koju ovakvom vožnjom dovodi sebe i sve ostale učesnike u saobraćaju. A njih je usprkos činjenici da je na vožnju krenuo u zoru, kad je saobraćaj najrjeđi, definitivno bilo.

Sad su se na ovaj događaj oglasili saopćenjem iz njemačkog ministarstva saobraćaja, a koje je prenio Associated Press. “Protivimo se svakom ponašanju u saobraćaju koje dovodi ili može dovesti ostale učesnike u opasnost. Svi učesnici u saobraćaju se moraju pridržavati saobraćajnih propisa”, stoji u saopćenju koje naglašava da činjenica što nema ograničenja brzine ne znači da se može voziti bilo kojom brzinom.

U opisu videa koji je Passer objavio navodi se kako mu je sigurnost bila u fokusu. Upravo zato su on i njegov tim izabrali ravnu dionicu s tri trake u dužini od 10 km na kojoj je preglednost odlična. Također, prije vožnje Bugatti je bio na preventivnom servisu.

Njemačko ministarstvo ipak naglašava kako zakon zabranjuje bilo kakvu opasnu vožnju, čak i na Autobahnu: “Svaki učesnik u saobraćaju se mora ponašati tako da nikoga ne dovodi u opasnost, ne ometa ga i ne dovodi u veću neugodnost nego što to trenutni uvjeti dopuštaju.” Također, zakon kaže da vozač “vozi brzinom do koje je vozilo u potpunosti pod kontrolom”.

Podsjetimo, u Njemačkoj je trenutno aktivna rasprava oko uvođenja brzinskog ograničenja na preostale dijelove autoceste, kako zbog sigurnosti tako i kad je u pitanju zagađenje.