BMW iznenadio fanove online premijerom novog modela X5
BMW je novi X5 najavio za jesen i pariški salon, ali online premijera je neočekivano uranila i stigla samo dan nakon što je Audi razotkrio Q8.
Prve službene fotografije pojavile su se na kineskim forumima, a ubrzo je reagovao i sam BMW oslobodivši galeriju fotografija na svojim službenim stranicama.
X5 je ostao vrlo blizak prethodniku, a sada je dodatno osvježen detaljima s novog X3 te ponekom bordurom s većeg X7, prenosi Index.
Očekivano, ipak je on poveznica ta dva modela. Kad se sve zbroji, najviše komentara, pozitivnih i negativnih, izazvat će sada golemi bubrezi sprijeda kao protuteža Audijevom singleframeu. Straga su razvučena svjetla s tržištu uvijek zanimljivim LED potpisom.
X5 je iznutra u potpunosti digitalizovan, s očišćenim kokpitom i obiljem opreme. Ispred vozača nova digitalna ploča, a u sredini klasičan zaslon začinjen brojnim tipkama u redu ispod. I ručica mjenjača je okružena brojnim opcijama, a tu je i zakretni prekidač.
U BMW-u su oduvijek bili fer i svoje podignute modela prozivali SAV (Sport Activity Vehicle) vozilima, a novi X5 nastavlja u istom ritmu. Koristi CLAR osnovu kao i serija 7, a to znači rast dimenzija i još kompleksnije podvozje. Novi X5 je sada dugačak čak 4945 mm, širok puna dva metra i visok 1791 mm. Ne samo da se povećao razmak između osovina nego je narastao doslovno u svim smjerovima, a najviše u širinu.
Osjetno veći nudi bolji komfor u kabini i gepeku (645 l), a na vagi je navodno drastično lakši. Neki izvještaju spominju uštede i do 200 kg. Odlična vijest, jer ispod poklopca ponuda kreće četiricilindarskim motorima zapremine dvije litre. Start će označiti četiri modela, xDrive 50i s V8 motorom od 462 KS (bez Evrope), xDrive40i šest cilindarska opcija s 340 KS, te dva dizelaša M50d sa 400 KS i xDrive30d s 265 KS. Kasnije, na samom vrhu će biti M model sa 600 KS.