Automobili za kojima je ludovala cijela bivša Jugoslavija

Kada bi nekoga pitali koji mu automobil pada na pamet kao jedinstveni simbol bivše Jugoslavije vjerovatno bi mnogi rekli da je to Yugo 45. On se tokom osamdesetih izvozio u SAD, a tamo je doživio, blago rečeno, neuspjeh i bio jedan od onih automobila na koje su svi gledali s podsmijehom.
Nije to jedini automobili koji će starijim generacijama pasti na pamet kada se spomenu legendarna vozila popularna u bivšoj državi.
Trabant, Wartburg, Zastava 750, Zastava 101, samo su neki od automobila koji su se mogli svakodnevno viđati na cestama. O popularnosti ovih legendarnih automobila govori i činjenica da su nekima od njih pojedini bendovi posvetili pokoji stih, a ponekad i cijelu pjesmu.
Kragujevac je slovio kao centar automobilske industrije bivše Jugoslavije, a mnoge kompanije diljem bivše države počele su polako otvarati pogone stranim proizvođačima pa su tako saradnju s njima ostvarile kompanije poput slovenskog Tomosa u Kopru, sarajevskog TAS-a ili IMV-a u Novom Mestu. Donosimo pregled najpopularnijih automobila koji su prometovali Jugoslavijom.