"blagi hibrid"
Audijev S5 odsada i s dizel motorom, troši 19 posto manje
Pokretan 3.0 TDI dizelašem od 347 KS i čak 700 Nm uz pomoć 48-voltnog sistema i električnog kompresora novi S5 troši do 19% manje goriva od prethodnika
Za razliku od ostatka svijeta, Evropa je dobila specijalnu izvedbu Audija S5 pokretanu dizelskim motorom.
U Audiju su procijenili kako dizelski motori u Evropi još imaju itekako puno prostora.
Obraz im je možda malo okaljan, no i dalje je puno poklonika koji su vjerni dizelskoj tehnologiji i od nje ne misle odustati.
A, u Audiju nude rješenje u formi blagog hibrida koje su predvidjeli za velike krstarice, S6 i S7, ali i za manji S5.
Pokretan 3.0 TDI dizelašem od 347 KS i čak 700 Nm uz pomoć 48-voltnog sistema i električnog kompresora novi S5 troši do 19% manje goriva od prethodnika, a pritom će vlasnika potjerati do stotke u 4,8 sekundi, odnosno 4,9 sekundi za izvedbu s parom vrata više. Naravno, osam-stepeni tiptronic mjenjač i quattro pogon zaokružuju logistiku.
Recimo i kako će ostatak svijeta na raspolaganju imati S5 s benzinskim 3.0 TFSi motorom, a to znači 354 KS i 500 Nm. Maksimalac je na istom limitu, ali je u sprintu benzinac usprkos manjku okretnog momenta osjetno agilniji, na 100 km/h stiže za 4,4 sekundi.