bez panike
Zvali smo “Bingo”, “Tropic” i “Amko”, evo šta kažu o zalihama osnovnih namirnica
Iako je pojačana kupovina brašna,ulja, soli…
Svjedoci smo da građani u BiH posljednjih dana nemilice kupuju brašno, ulje, so, konzerviranu hranu, ali i druge namirnice, a sve u strahu da će situacija s pandemijom korona virusa eskalirati i u vidu nestašice životnih potrepština.
U nekim gradovima pojedini marketi čak su i ograničili količinu primjerice brašna koju može kupiti jedna osoba.
No, iz većih trgovačkih centara za Fokus su potvrdili da za sada nemaju problema sa snadbijevanjem, ali apeliraju na potrošače, kao što je to učinio Bingo da “optimiziraju kupovinu, kako bismo svi u lancu mogli obezbijediti kontinuitet dostave u trgovine.”
– Stanje na policama uslovljeno je dinamikom pražnjenja i punjenja, ali distribucija od strane naših partnera za sada je stabilna. Svakodnevno smo u kontaktu s našim poslovnim partnerima proizvođačima i dobavljačima kako bismo osigurali kontinuitet isporuke. Nadamo se da usporavanja na granicama neće u većoj mjeri uticati na protok roba i povećanje ulaznih cijena – naveli su za Fokus iz Binga, potcrtavši da su s obzirom na vanredne okolnosti uposlenicima dali instrukcije i donijeli s odluku o povećanim preventivnim mjerama u skladu sa preporukama nadležnih institucija.
I u Amko komercu za Fokus kažu da se snabdijevanje njihovih maloprodajnih objekata trenutno odvija nesmetano i da imaju dovoljnu zalihu artikala čija je potražnja povećana.
– Konstantno zajedno sa našim poslovnim partnerima pratimo situaciju kako bi obezbjedili kontinuiranu isporuku do naših maloprodajnih objekata i centralnog skladišta.Evidentno je povećanje prodaje: osnovnih životnih namirnica ulje, šećer, brašno, so, tjestenina, riža, konzerve te sredstava za ličnu higijenu i sredstva za čišćenje-poručuju iz Amko komerca, dodajući da se pridržavaju svih isntrukcija i mjera koje su izdale nadležne instutucije s ciljem zaštite sprečavanja širenja korona virusa.
Velike napore ulažu i u kompaniji Tropic maloprodaja da u skladu sa novonastalom situacijom obezbijede normalno funkcionisanje i snabdjevenost marketima te naglašavaju da s obzirom na to da je pitanje cijena robe široke potrošnje prethodnih dana u fokusu pažnje javnosti, oni od početka krize do sada nisu povećavali marže, niti to namjeravaju.
– Svi marketi nesmetano funkcionišu u skladu sa naredbama i preporukama nadležnih organa zbog trenutne situacije. Što se tiče pitanja higijene, sprovodimo sve pojačane mjere kako prodajnog prostora, tako i lične higijene naših zaposlenih. Trenutno, nas 2. 950 zaposlenih je angažovano u svim marketima Tropic maloprodaje i ulažemo sve napore da naši kupci i građani budu sigurni i zaštićeni prilikom kupovine u našim marketima – navode iz Tropic maloprodaje.