BH Telecom
Živopisni svijet AI tehnologije u novoj Ultra kampanji
Iza novog Ultra kreativnog koncepta, vizualnih rješenja i produkcije spota stoji sarajevska agencija Fabrika pod vodstvom kreativnog direktora Bojana Hadžihalilovića
Uzbudljiva nova kampanja BH Telecoma za ULTRA uslugu donosi svjež pristup marketingu, stavljajući u fokus mladost i novi lifestyle.
Hip-hop plesači, kao glavni akteri novog Ultra spota, vode kroz svjetove inspirisane urbanim stilom života i avanturama koje sežu izvan svakodnevnog. Ritmičkim koracima i elegantnim pokretima plesači prolaze kroz živopisne svjetove generisane AI “Stabile-diffusion” vizuelnom tehnologijom, gdje postojeće slike realnog postaju slike iz naše mašte…
Nađa Lutvikadić-Fočo, rukovoditeljica sektora za upravljanje promocijom kompanije je kazala da je BH Telecom više od telekomunikacijskog operatera.
„Prethodni redizajn Ultra komunikacije smo uradili prije pet godina i to je bila priča o plesačima i neon stilu koji je bio popularan u tom periodu. Već tad smo pokazali da kao kompanija znamo napraviti komunikaciju koja traje i može da živi više godina. Kao i svaka ozbiljna kompanija u svijetu, mi živimo priču o promjenama, o inovacijama koje prate svjetske trendove, ali i postavljanju novih standarda. Ovoga puta smo pripremili nešto posebno, nešto što će dodatno obogatiti korisničko iskustvo – prvi smo operater u regiji koji je odlučio koristiti AI tehnologiju u kreiranju reklamno-promotivne kampanje. Time dokazujemo da nismo samo svjedok, već i predvodnik u savremenim trendovima promocije i digitalne transformacije. Nastavljamo biti uvijek korak ispred, donoseći svježe ideje i tehnološke novitete u živote naših korisnika“, poručila je Lutvikadić-Fočo dodavši:
“AI je izvanredna tehnologija koja može generirati na hiljade promotivnih vizuala, ali ćemo se i dalje još dugo oslanjati na ljudski faktor koji donosi emociju u naše promo komunikacije, a emocije su pokretači svega”, zaključila je Lutvikadić-Fočo.
Iza novog Ultra kreativnog koncepta, vizualnih rješenja i produkcije spota stoji sarajevska agencija Fabrika pod vodstvom kreativnog direktora Bojana Hadžihalilovića. Art direkciju i režiju potpisuje Salem Kapić Kantardžić.
Tu je i simpatični tekst pjesme Ultra spota koji glasi:
“Preko svake rute za sekundu, vrhunske minute, poziv, poruka… Neta bruku giga! Ultra je beton za tvoj telefon! On leti ka Ultra planeti… za pravo dobre price… Ultra je beton, Ultra je beton za tvoj telefon”!
Korištenje AI tehnologije u spotu je omogućilo kreiranje bogatih i složenih vizuelnih elemenata. Ono što čini ovu kampanju posebnom nije samo promocija usluge, već i priča o mladosti, energiji te svijetu neograničenih mogućnosti koje se otvaraju kroz savremenu tehnologiju.
Iz kompmanije poručuju da Prepaid opcije BH Telecomovih paketa postaju simbol slobode, jer omogućuju korisnicima potpunu kontrolu nad svojim troškovima i uslugama, bez ugovornih obveza.
Neta bruku GIGA!
Novom Ultra kampanjom BH Telecom najavljuje prvu u nizu fantastičnih akcija „Neta bruku GIGA“ koja počinje 1. aprila 2024. godine (bez da je prvoaprilska šala).
Tako se prepaid korisnici (Ultra, Tourist1, Tourist 2, Unlimited) koji koriste aplikaciju Moj BH Telecom za dnevne i sedmične Buy&Surf dokupe nagrađuju poklonom od 2 GIGE, dok će se svim prepaid korisnicima biti omogućena aktivacija akcijskog mjesečnog dokupa 12 GB + 100 min + 100 sms 12 KM.
Novim sloganom “ULTRA je beton za tvoj telefon” iz kompanije pozivaju korisnike da osjete novu Ultra energiju!
Bez računa, bez ugovora, bez pretplate!
U nastavku novi Ultra spot BH Telecoma:
Moj priča. BH Telecom