Sponzor SP-a u Kataru
Zbog zabrane prodaje alkohola na stadionima, Budweiser poklanja sve dopremljene zalihe
Kompanija Budweiser je trebala osigurati piće na stadionima i u zonama za navijače u Kataru, no čelnici FIFA-e popustili su pod pritiskom katarskih vlasti i potvrdili da se neće prodavati alkohol ni na jednom stadionu zbog čega bi pivska kompanija mogla izgubiti čak oko 40 miliona dolara
Američki proizvođač piva, kompanija Budweiser, jedan od službenih sponzora Svjetskog prvenstva u Kataru, našla se u problemima zbog odluke o zabrani točenja alkohola na svim stadionima i to u zadnji tren pred početak prvenstva. Zbog toga su se odlučili na zanimljiv marketinški potez, prenosi CNN.
Budweiser zbog zabrane točenja alkohola na stadionima u Kataru sada može točiti samo bezalkoholno pivo.
Nakon te odluke, kompanija je na svom službenom Twitteru profilu objavila kako će sve zalihe piva koje su dopremljene u Katar pokloniti pobjedniku Svjetskog prvenstva.
– Novi dan, novi tweet. Pobjednička ekipa će dobiti svo dopremljeno pivo. Ali, ko će ga osvojiti? – stoji u objavi Budweisera.
Kompanija Budweiser je trebala osigurati piće na stadionima i u zonama za navijače u Kataru, no čelnici FIFA-e popustili su pod pritiskom katarskih vlasti i potvrdili da se neće prodavati alkohol ni na jednom stadionu zbog čega bi pivska kompanija mogla izgubiti čak oko 40 miliona dolara.
Desetinje hiljada limenki Budweiser piva ostale su neiskorištene i nagomilane u skladištu u Dohi nakon što su čelnici FIFA-e u razgovoru s organizatorima Svjetskog prvenstva u Kataru 48 sati uoči početka Mundijala donijeli odluku da se alkoholna pića neće točiti, zbog čega će kompanija tražiti odštetu od FIFA-e.
Budweiser se trebao posluživati unutar prostora za navijače s ulaznicama koji okružuju svaki stadion, ali ne i na tribinama stadiona ili u dvoranama. Loše su to vijesti za sponzora koji trenutno ima ugovor vrijedan oko 70 miliona dolara s FIFA-om za ovo Svjetsko prvenstvo, kao i za ono koje će se 2026. godine igrati u Meksiku, Kanadi i SAD-u.