Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Prelaze na internet prodaju

Zara zatvara više od hiljadu trgovina širom svijeta

zara

Ukupan broj trgovina smanjit će se sa 7412 na između 6700 i 6900 nakon reorganizacije, što će uključivati i otvaranje 450 novih trgovina

Zara će zatvoriti čak 1200 trgovina širom svijeta. Vlasnik lanca trgovina odjećom Amancio Ortega pokušat će povećati online prodaju tokom haosa koji je uzrokovala pandemija koronavirusa.

Inditex, grupacija čija je Zara glavna robna marka, planira zatvaranje između hiljadu i 1200 uglavnom manjih dućana.

Inditex ima najviše gubitaka u trgovinama brendova starijih od Zare. Španska grupacija Inditex, osim Zare, posjeduje i brendove poput Bershke, Pull & Beara i Massimo Duttija.

Zatvaranje trgovina očekuje se u Aziji i Europi, pojačava se online prodaja

Zatvaranje trgovina očekuje se najviše u Aziji i Europi. Guardian piše da će se zatvoriti najmanje 107 dućana širom Velike Britanije.

Iz Inditexa su poručili da će broj zaposlenih ostati stabilan, a radnicima je ponuđena druga uloga unutar kompanije, kao što je priprema robe za online prodaju.

Ukupan broj trgovina smanjit će se sa 7412 na između 6700 i 6900 nakon reorganizacije, što će uključivati i otvaranje 450 novih trgovina.

Inditex teško pogođen tokom koronakrize, fokus prebacio na online prodaju

Inditex, jedan od najvećih prodavača odjeće na svijetu, teško je pogođen tokom pandemije jer je prodaja od 1. februara do 30. aprila, prvog tromjesečja finansijske godine, pala 44%, na 3,3 milijarde eura (2,9 milijardi eura).

Kompanija je u kvartalu iskazala neto gubitak od 409 miliona eura. Gotovo četvrtina njenih trgovina ostala je zatvorena do 8. juna.

Međutim, rast online prodaje nadoknadio je neke slabosti, rekao je Inditex. Internetska prodaja porasla je 50% u odnosu na isto razdoblje tokom tromjesečja, a u aprilu je bila veća 95%.

Online prodajom protiv konkurencije

Inditex je rekao da će ubrzati svoje aktivnosti na prodaji više odjeće putem interneta jer time nastoji potući konkurenciju poput H&M-a, Uniqla, Fast Retailinga i novijih isključivo online trgovina kao što su Asos i Boohoo, koji su prosperirali u Velikoj Britaniji tokom lockdowna.

Inditex, koji kontrolira njegov osnivač Amancio Ortega, planira potrošiti milijardu eura na svoju internetsku ponudu do 2022. godine i dodatnih 1,7 milijardi eura u trgovinama kako bi omogućio bolje integrisanje s web stranicama za brže isporuke i praćenje pošiljki u stvarnom vremenu.