Zara ovim tajnim oružjem pobjeđuje sve konkurente
Većina trgovaca popularnim modnim krpicama teško drži ritam sa Zarom.
Ta kompanija ima već legendarno efikasan lanac snabdijevanja i vrlo brzo puni svoje police artiklima koje viđamo na modnim pistama.
Zara se često hvali kao kompaniju koja ima najbolji poslovni model u sektoru.
“Uvjereni smo da Inditeks, kompanija vlasnik Zare, ima najbolji poslovni model kad je riječ o prodaji odjeće i očekujemo dvocifreni godišnji rast zarade Inditeksa u periodu od idućih pet godina“, objavljeno je u analizi koju donosi Wall Street Journal.
Ovaj kako se čini besprijekorni uspijeh nije slučajnost. Zara u svom rukavu ima oružje koje joj omogućuje da izbjegne promašaje koji su vrlo česti u modnoj industriji.
Jedan od vodećih ljudi Inditeksa nedavno je za portal Refineri 29 objasnio da ta kompanija ima “centar za obradu podataka” koji je u radu 24 sata dnevno. Taj centar za obradu podataka prikuplja podatke o prodaji iz svake pojedinačne prodavnice, a poseban tim bavi se reakcijama kupaca.
Mnogi Zarini konkurenti su proteklih godina imali problema jer nisu pogodili želje njihove ciljane publike, ali Zara, čini se, taj problem rješava i prije nego se on pojavi.
Činjenica da ne izlažu previše artikala sličnog modnog stila, još je jedna prednost Zare pred konkurencijom jer su na taj način riješili problem čišćenja zaliha.