"Race for the Cure"
Voda Oaza ohrabruje žene u borbi protiv raka dojke, počinje humanitarna akcija
“Zajedno, možemo napraviti stvarnu razliku u životima žena koje su pogođene ovom bolešću“, istakla je Senida Medić, brend menadžerica Oaze
Voda Oaza ovogodišnji je zlatni sponzor kampanje “Race for the Cure” i biće zadužena za hidrataciju i podršku na ovogodišnjem događaju koji će se održati 1. oktobra 2023. godine.
Iz ove kompanije navode da, u periodu od 1. oktobra do 31. decembra 2023. godine, svaki potrošač koji kupi izvorsku vodu Oaza od 0,33l će doprinijeti ovoj humanitarnoj akciji. Za svaku kupljenu bocu, odvaja se 3 pf koje će biti donirane udruženju Think Pink.
Ovom akcijom Oaza podiže svoju posvećenost na viši nivo postajući pokretač promjene i osnaživanja žena koje se bore protiv raka dojke.
Ova inicijativa ima za cilj da pruži podršku ženama oboljelim od raka dojke, podigne svijest o važnosti prevencije i ranog otkrivanja ove bolesti, kao i da obezbijedi sredstva za istraživanje i podršku pacijentima.
„Kao brend koji simbolizuje čistoću, zdravlje i vitalnost, Voda Oaza prepoznaje važnost podrške ženama u njihovoj borbi protiv raka dojke. Ponosni smo što smo na čelu ove pokretačke snage, koristeći naš brend za stvaranje pozitivnih promjena i inspirisanje drugih da učine isto. Pozivamo sve naše potrošače da se pridruže ovoj humanitarnoj akciji kupovinom vode Oaza od 0,33l u periodu od 1. oktobra do 31. decembra 2023. godine. Zajedno, možemo napraviti stvarnu razliku u životima žena koje su pogođene ovom bolešću“, istakla je Senida Medić, brend menadžerica Oaze.
Iz ove kompanije navode kako svaka žena zaslužuje priliku da bude podržana i osnažena. Također, pozivaju vjerne kupce da im se pridruže na ovom humanom putovanju dok trče prema budućnosti u kojoj rak dojke više neće predstavljati prijetnju životima žena.