Angažovani studenti
Vispakovi “ambasadori” u akciji: Promo tim u gradovima BiH
Vispak Promo tim pokrenut je u cilju naglašavanja važnosti mladih za razvoj kompanije i uopće u društvu, kao vlastiti doprinos jačanja bosanskohercegovačke privrede
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. angažirala je, u okviru projekta Vispak Promo tim, 15 studenata iz cijele Bosne i Hercegovine koji će, radeći do kraja ove godine za kompaniju, sticati nova znanja i zarađivati za finansiranje troškova studija.
Vispak Promo tim pokrenut je u cilju naglašavanja važnosti mladih za razvoj kompanije i uopće u društvu, kao vlastiti doprinos jačanja bosanskohercegovačke privrede. Najbolji od njih imat će priliku za nastavak saradnje, zaposlenje i nastavak karijere u jednoj od najuspješnijih domaćih kompanija.
“Naši mladi ambasadori su iz različitih dijelova BiH, tačnije iz Sarajeva, Mostara, Tuzle, Banja Luke, Zenice, Travnika, Bugojna, Srebrenika, Visokog, Kaknja i Bosanske Gradiške. Svi oni imat će priliku da od ovog mjeseca rade na povremenim poslovima promocije Vispaka i njegovih proizvoda i tako zarade za finansiranje troškova svojih fakulteta. Na naš konkurs u aprilu javilo se oko 300 mladih. Odabrali smo njih 15 sa kojima smo proveli edukaciju i potpisali ugovor o angažmanu do kraja ove godine”, navodi se u saopćenju za medije kompanije Vispak.
Cilj ovog projekta je ukazati na važnost mladih ljudi za Vispak i društvo općenito. Za ovu kompaniju su prioriteti oduvijek bili potrošači, te angažman mladih ljudi na poslovima koji su bitni za razvoj kompanije.
“Mladi su naša budućnost, a Vispak Promo tim ćemo dalje širiti. I ovim projektom, na konkretan način želimo pokazati zašto mladi trebaju da ostanu u Bosni i Herecgovini”- ističu u Vispaku.
Najbolji među odabranima dobit će priliku nastavka saradnje, mogućnost zaposlenja i napredovanja u njihovim profesionalnim karijerama.
Jedan takav primjer je student Almedin Rekić. Javio se prošle godine samoinicijativno, da bi danas sudjelovao u edukaciji mlađih kolega i preuzeo ulogu supervizora kampanje. Almedin prenosi svoje znanje i iskustvo koje je stekao u Vispaku na ostale promotere. Vlastitim primjerom, izgradivši dugoročnu poziciju u Vispaku, Almedin je pokazao mlađim kolegama zašto se isplate inicijativa, rad i zalaganje.