Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Vispak povećao prodaju čaja za preko 100 posto

vispak

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko nedavno je na tržište plasirala četiri nova okusa čaja. Tako je “Vispakov svijet čaja” u osvježenim pakovanjima svoje ranije poznate “sehare” dodatno obogaćen okusima jabuke i cimeta, maline i vanilije, mente i limuna, i zove.

“Uspješno smo proveli projekat redizajniranja pakovanja i repozicioniranja na tržištu kompletnog proizvodnog programa čajeva. Naše čajeve smo pozicionirali u sve najgledanije tv termine, a marktenišku kampanju smo osvježili posebno dizajniranom policom na prodajnom mjestu. Ovo je rezultiralo povećanjem prodaje, tako da smo u novembru ove godine imali veću realizaciju za 105% u odnosu na isti mjesec lani. Ljubitelji čaja i trenutaka koje žele posvetiti samo sebi, su veoma zadovoljni kvalitetom novih čajeva, tako da je Vispakova sehara osvježena u pravom trenutku”, riječi su brand menadžerice u kompaniji Vispak d.d. Visoko, Nine Bijedić – Mujanović.

Svi Vispakovi biljni čajevi kao što su menta, kamilica, šipak, majčina dušica, zeleni, crni, hibiskus, su 100% prirodni i bez dodatnih pospješivača ukusa i mirisa, dok su voćni osvježavajući čajevi obogaćeni kvalitetnim aromama.

Vispakovi čajevi su certificirani HACCP i HALAL certifikatima, što potvrđuje potpunu ispravnost svih korištenih sirovina, kao i samog procesa proizvodnje.

Tradicija odabira najkvalitetnijih sastojaka i pakovanja čaja u Vispaku datira još od 1977. godine.