Vispak plasirao novu brandiranu limenku “Zlatne džezve”
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko povodom 44 godine uspješnog rada ove kompanije i postojanja branda Zlatna džezva plasirala je na tržište novu brandiranu limenku “Zlatna džezva bosanska kafa” kao Limted edition (ograničena serija) u znak zahvalnosti svim vjernim ljubiteljima prave bosasnke kafe.
Limenka se nalazi u prodaji širom Bosne i Hercegovine, kao i na inozemnim tržištima. U limenku može stati pola kilograma kafe, i namijenjena je za čuvanje kafe iz najprodavanijeg velikog pakovanja Zlatne džezve sa optimalnim zadržavanjem svih njenih svojstava po kojima je posebna i na koju smo navikli.
Osim svoje osnovne namjene čuvanja kafe, limenka “Zlatna džezva” sadrži slikovite upute na engleskom jeziku kako se peče i služi bosanska kafa, kao i kratak opis o tome šta je to posebno u bosanskoj kafi, ali i kako je nastala Vispakova Guinnessova džinovska džezva sa njenim originalnim dimenzijama, tj. odgovorom na najčešće postavljeno pitanje u skoro 12 godina njenog postojanja.
“Interes za ovu ograničenu seriju limenke ‘Zlatna džezva’ je ogroman. Prva količina od 150.000 komada je bukvalno planula u narudžbama tržnih lanaca, tako da ćemo morati naručiti dodatne količine limenke kako bismo zadovoljili želje naših vjernih potrošača u BiH i širom svijeta. Zlatna džezva postala je sinonim za bosanskohercegovačko nasljeđe, i mi smo ponosni na ovu činjenicu, jer uspjeh Zlatne džezve nije više samo naš uspjeh. Zlatna džezva kao brand i jedini zaštitni znak za ćejf i pravu bosansku kafu već je doživjela svoju internacionalizaciju. Mi danas imamo naše fanove ne samo u BiH, već i u Hrvatskoj, Sloveniji, SAD-u, Švedskoj, itd. U Sloveniji se, primjerice, teško može održati bilo kakva manifestacija sa bh. tradicijsko – kulturnim predznakom bez naše ‘džezve’. Hvala svima koji nas podržavate, puno nam znači za ove 44 godine uspješnog postojanja i rada”, kazao je Armin Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga u kompaniji Vispak d.d. Visoko.
Zlatna džezva je u proteklih nekoliko godina doživjela veliki uspjeh na tržištu. Promjene su se počele dešavati nakon što je Vispak akvizicijom postala članica AS GROUP. Zbog svega toga, pristupilo se instaliranju nove pržione i mlina koji je već pušten u rad, čime su uduplani proizvodni kapaciteti Zlatne
džezve. Zlatna džezva danas je brand koji se izvozi u 28 zemalja svijeta, a prave bosanske kafe, nakon Bosne i Hercegovine najviše se ispeče i popije u SAD-u, zatim u Sloveniji i Hrvatskoj, Švedskoj, Njemačkoj, Austriji, itd.