"Zlatna prilika za kreativce"
Vispak, Orea, Mercator i Konzum dodijelili nagrade najboljim biznis idejama
Tri najbolja biznisa su Miruh Sane, TAKO i Studio Tisa koju su osvojili po 2.000 KM a iste će uložiti u stalna sredstva i sirovine, a sve u cilju razvoja biznisa
U Mercator Ložionička realizovana je završna manifestacija projekta „Zlatna prilika za kreativce“. Proglašene su tri najbolje biznis ideje i dodjeljena finansijska sredstva za tri najbolja biznisa u iznosu od 2.000 KM.
“Vjerujem da smo kroz ovaj projekat, putem kojeg smo pružili podršku kreativcima u razvoju njihovih malih biznisa, doprinijeli ostvarenju njihovih velikih snova. I to nas čini mnogo sretnim. Posebno mi je zadovoljstvo jer smo danas domaćini divnog druženja u Mercator Ložionička u Sarajevu. Omogućili smo našim kupcima da podrže sjajne kreativne brendove najboljih učesnika konkursa. Zahvaljujem našim partnerima Vispak i Orea na saradnji u ovom divnom projektu. Vjerujem da ćemo ga s radošću nastaviti razvijati i u narednoj godini” – izjavila je Selma Karasalihović, voditelj Brend komunikacija Konzuma BiH.
Fond podrške kreativcima
Tokom mjeseca novembra i decembra od prodaje kafe Zlatna džezva u objektima Mercator i Konzum, izdvajalo se 0,10 KM za Fond podrške kreativcima.
Tri najbolja biznisa su Miruh Sane, TAKO i Studio Tisa koju su osvojili po 2.000 KM a iste će uložiti u stalna sredstva i sirovine, a sve u cilju razvoja biznisa.
„Na poziv se prijavilo 42 mala biznisa. Danas smo odabrali 10 najboljih, od kojih će tri najbolje prijave i biznisa dobiti po 2000 KM. Ovo mnogo znači našim kreativcima zbog dodatne promocije. Ali kao i mogućnosti saradnje sa velikim privrednicima i sistemima koji definitivno mogu pomoći da njihovi biznisu rastu i razvijaju se. Orea platforma je od početka svog djelovanja bila usmjerena ka promociji naših malih biznisa. Malim koracima smo stvarali pozitivan ambijent za njih. Jedan od primjera je i ova priča danas“, dodala je Senita Slipac, suosnivačica i direktorica OREA platforme.
Zerina Čolaković, direktorica marketinga i razvoja kompanije Vispak kazala je kako je kompaniji Vispak uvijek bila čast ali i odgovornost raditi na ovim projektima.
“U ovoj godini usmjerili smo naše aktivnosti ka promociji pozitivnih primjera Bosne i Hercegovine. Od turističkih potencijala u saradnji sa Amrom i Edinom Džekom, do promocije i podrške malih biznisa. Od danas je dostupno na tržištu limitirano izdanje Zlatna džezva sa potpisom Edina Džeke. Od prodaje iste izdvajaju se sredstva za Srce za djecu oboljelu od raka koji su dio završnice ovog projekta. Uloga Zlatne džezve je bila uvijek da kao bh. brand promoviše tradiciju i pozitivne primjere BiH. Tokom dva mjeseca prodaje Zlatne džezve u Mercatoru u Konzumu prikupili smo 6.000 KM. Danas smo ih uručili našim Orea kreatvcima. Zahvaljujem se partnerima što su prepoznali važnost ovog projekta i odlučili da zajendo gradimo bolju Bosnu i Hercegovinu“, zaključila je Zerina Čolaković.