najavljeni i noviteti
Vispak i Bingo predstavili uspješne rezultate zajedničkih projekata
Brend menadžer kompanije Vispak Nejra Begić kazala je da su u proteklom periodu u saradnji sa Bingom, implementirali projekat “Začini po mjeri Bosanca i Hercegovca” gdje su svi kupci koji su u periodu kampanje kupili 10 Tajna mješavina na svoju adresu dobili spravu za izradu ćevapa i pljeskavica
Nakon niza aktivnosti na kojima su radili u proteklom periodu, bosanskohercegovačke kompanije Vispak i Bingo danas su u Bingo City Centru u Sarajevu predstavnicima medija prezentovali rezultate uspješnih kampanja ali i novitete koji uskoro izlaze na tržište.
Brend menadžer kompanije Vispak Nejra Begić kazala je da su u proteklom periodu u saradnji sa Bingom, implementirali projekat “Začini po mjeri Bosanca i Hercegovca” gdje su svi kupci koji su u periodu kampanje kupili 10 Tajna mješavina na svoju adresu dobili spravu za izradu ćevapa i pljeskavica.
– U periodu kampanje, od 15. aprila do 30. juna 2022. godine zabilježen je rast prodaje na kategoriji “Dodaci jelima posebnih namjena” od 65 posto u odnosu na isti period prošle godine. Rast se nastavio i nakon kampanje, te smo izrazito ponosni na ovaj projekat i ove rezultate – istakla je Begić.
Na druženju sa novinarima, Vispak i Bingo iskoristile su priliku i da uruče donaciju Udruženju pomozi.ba. Naime, kroz projekat “Bosanska kuhinja za javne kuhinje”, kupovinom Tajna mješavina u Bingo marketima izdvajano je 10 feninga od svake kupljene Tajne za javnu kuhinju. Danas su sredstva donirana udruženju Pomozi.ba koje u svom sastavu ima i javnu kuhinju.
– Već sedmu godinu partnerski implementiramo projekte sa Vispakom koji za cilj imaju razvoj, unapređenje i njegovanje bosanskohercegovačke kuhinje. Posebno smo ponosni na raznolikost projekata koji su do sada realizovani, od edukacija i radionica u osnovnim školama, pa do osnivanja Instituta Bosanske kuhinje i doniranje sredstava javnoj kuhinji. Vjerujemo da kroz ovakve aktivnosti doprinosimo svjesnosti o značaju domaće proizvodnje – kazala je Amina Čeliković iz marketing službe kompanije Bingo.
Koordinator projekta “Obrok za sve” iz Udruženja Pomozi.ba, Binas Mašić izjavio je da humanitarna aktivnost ovog Udruženja izsključivo zavisi od donacija, te da im je veoma bitina podrška domaćih kompanija.
– Ovom pilikom želim da zahvalim kompaniji Vispak koja će omogućiti naš daljnji rad i pomoći da obradujemo socijalno ugrožene osobe kojima mi isporučujemo obroke svakodnevno – rekao je Mašić.
Još jedan bitan projekat Vispaka i Binga jeste otvaranje Instituta bosanske kuhinje koji je danas zvanično i predstavljen javnosti. Sredinom novembra 2019. godine, Vispak je započeo zajedničku akciju s kompanijom Bingo i Udruženjem kuhara BiH, koja doprinosi očuvanju tradicije Bosne i Hercegovine i temelji se na jedinstvenoj Bosanskoj kuhinji.
Akcija “Osnivanje instituta Bosanske kuhinje” dat će važan doprinos cjelokupnom društvu Bosne i Hercegovine kao mogućnost zaštite bosanskih tradicionalnih jela. Institut će se baviti istraživanjem i zaštitom bosanskih jela, te u konačnici brendiranjem Bosanske kuhinje.
Iz Vispaka su istakli da su ponosni što su napravili iskorak i ovaj put u zajedničkoj akciji s potrošačima i partnerima stvorili dodatnu vrijednost za Bosnu i Hercegovinu u segmentu zaštite i promocije bosanskih jela te brendiranja Bosanske kuhinje.