Diaspora Invest
USAID predstavio vodič za nove alate komunikacija sa dijasporom
Digitalna era donosi alate koji omogućavaju brzu, transparentnu i dvosmjernu komunikaciju. Aplikacijama, automatizacijom komunikacije, društvenim medijima i web-platformom, jedinice lokalne samouprave sada mogu postići daleko veći doseg i interakciju
USAID-ov projekat “Diaspora Invest” predstavio je danas nove mehanizme za jačanje povezivanja lokalnih zajednica s bosanskohercegovačkom dijasporom, saopćili su realizatori projekta.
Vodič za jedinice lokalne samouprave pod nazivom “Novi alati komunikacije u savremenom dobu” služiće zaposlenicima općina i gradova koji sarađuju sa dijasporom.
– Ova inicijativa je odraz sve veće potrebe za prilagođavanjem komunikacijskim trendovima u digitalnom dobu. Uz ubrzani tempo tehnološkog napretka, tradicionalni načini komunikacije postaju zastarjeli, što je stalni izazov za jedinice lokalne samouprave.
Vodič je kreiran s ciljem da pruži lokalnim zajednicama konkretne smjernice i alate kako bi efikasno komunicirale i povezivale se s dijasporom koja je sve više raspršena širom svijeta.
S obzirom na to da mnogi članovi dijaspore često imaju snažnu želju da doprinesu svojoj domovini, bilo kroz investicije, turizam ili povratak, ovaj vodič služi kao most ka ostvarivanju tih potencijala – poručio je Armin Alijagić iz Biznis centra bh. dijaspore.
Jedinice lokalne samouprave su prva tačka kontakta za mnoge članove dijaspore koji žele da se ponovno povežu s domovinom. Stoga je osavremenjivanje njihovih komunikacijskih metoda od suštinskog značaja.
Digitalna era donosi alate koji omogućavaju brzu, transparentnu i dvosmjernu komunikaciju. Aplikacijama, automatizacijom komunikacije, društvenim medijima i web-platformom, jedinice lokalne samouprave sada mogu postići daleko veći doseg i interakciju.
Osim što omogućava direktnu komunikaciju, digitalizacija također pruža priliku za analizu podataka. Jedinice lokalne samouprave sada mogu pratiti angažman, interese i potrebe dijaspore u stvarnom vremenu, omogućavajući im da prilagode svoje strategije i ponude prema tim informacijama, zaključio je Alijagić.