Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Vivacom

United Grupa ima najbržu mobilnu mrežu u Evropi

BiH-pr-15a-mediji

Vivacom je dio United Grupe, vodećeg telekomunikacijskog i medijskog operatera u Jugoistočnoj Evropi, u okviru kojeg u Bosni i Hercegovini posluju telekomunikacijski operater Telemach, i njegovi servisi EON i Total TV, televizija i portal N1 kao i Nova BiH

Vivacom je najbrža mobilna mreža u Evropi1 pokazalo je istraživanje kompanije Ookla, zasnovano na rigoroznim standardima mjerenja Speedtest® aplikacije, postigavši najbolji Speed ScoreTM 2 rezultat. Studija je bazirana na osnovu 127.000 testova sprovedenih u prvoj polovini 2020. godine, u kojima je učestvovalo 44.000 jedinstvenih korisnika u Bugarskoj.

Vivacom je dio United Grupe, vodećeg telekomunikacijskog i medijskog operatera u Jugoistočnoj Evropi, u okviru kojeg u Bosni i Hercegovini posluju telekomunikacijski operater Telemach, i njegovi servisi EON i Total TV, televizija i portal N1 kao i Nova BiH.

Dio United Grupe je i regionalna platforma za online kupovinu – Shoppster koja je od marta 2019. godine u većinskom vlasništvu investicionog fonda BC Partners.

Poslujući istovremeno u telekomunikacijskom i medijskom biznisu, United Grupa objedinjuje vodeće operatere i najbolje proizvođače medijskog sadržaja u sedam zemalja, pružajući telekomunikacijske usluge najnovije generacije i najbolji strani i domaći TV sadržaj na tržištu od 27 miliona ljudi u Jugoistočnoj Evropi i dijaspori širom svijeta.

Kao dodatak vijesti o velikom uspjehu United Grupe, još jedna njena kompanija, Telemach u Sloveniji, dobitnik je Best in Test certifikata za najbolju mobilnu i internet mrežu u 2019. i 2020. godini u Sloveniji prema podacima nezavisne istraživačke kuće Umlaut3. Uspješna budućnost očekuje i Tele 2 iz Hrvatske, trećeg mobilnog operatera u vlasništvu

United Grupe čiji je razvoj i rast u središtu strateških planova Grupe.

United Grupa nastavlja kontinuirano da ulaže u razvoj inovativnih usluga na svim tržištima poslovanja i pružanje vrhunskog korisničkog iskustva.