U novoj kampanji promocije bh. proizvoda i novi lik “Žuti”
Udruženje ‘Kupujmo i koristimo domaće’ uskoro počinje s realizacijom nove kampanje promocije bosanskohercegovačkih proizvoda i usluga domaćih kompanija – najavljeno je na prezentaciji koja je održana danas u Sarajevu.
Istaknuto je da će nova kampanja, osim dosadašnjih likova – Emira i Gertrude, uključivati i Emirovog sestrića “Žutog” koji dolazi iz provincije na studij, a koji je kao i većina mladih pomalo neozbiljan i ne uviđa razliku između domaćih i stranih proizvoda.
Predsjednik Udruženja Admir Kapo rekao je da je svijest bh. građana o važnosti podrške domaćoj privredi značajno podignuta u posljednje dvije godine.
Dodao je da se pokazalo da kampanje koje realizuju daju rezultate, jer bi se bez toga građani okretali konkurenciji iz uvoza koja kontinuirano ulaže u marketing.
Amela Šiber iz agencije Studio Marketing Legend pojasnila je da je značaj ovakvih kampanja u tome što otvaraju prostor i najmanjim bh. kompanijama koje svojim budžetima za marketing ne mogu parirati stranim kompanijama.
Navela je i da će nova kampanja biti više usmjerena na mlađu populaciju te da će iz tog razloga biti korišteni i dodatni mediji poput društvenih mreža.
Scenariji za nove reklamne spotove bit će rađeni u dogovoru s kompanijama koje se prijave za učešće.