Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Treća po redu

U Banjoj Luci regionalna konferencija o digitalnom marketingu ‘Konverzija’

konverzija

„Konverziju“ je otvorio gradonačelnik Banje Luke Igor Radojičić, koji je istakao da se ova konferencija uklapa u jedan od strateških ciljeva grada, a to je tzv. „pametni grad“

Treća regionalna konferencija o digitalnom marketingu „Konverzija“, koja je okupila oko 400 učesnika, te eminentne predavače iz regiona i svijeta iz te oblasti, počela je danas u Banjoj Luci.

Ministar za naučno-tehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo RS-a Srđan Rajčević je naglasio da tržište digitalnog marketinga danas u svijetu vrijedi oko 100 milijardi dolara i da su tu krije veliki potencijal za domaći razvoj.

– Nadam se da ćemo tokom konferencije uspjeti da saznamo kako i na koji način možemo da koristimo dostupne digitalne alatke, odnosno kako i RS može da iskoristi nešto od znanja digitalnih stručnjaka. Mi smo donijeli sveobuhvatan program digitalizacije društva i to, prvi put, postaje značajna društvena i politička tema – naveo je Rajčević.

„Konverziju“ je otvorio gradonačelnik Banje Luke Igor Radojičić, koji je istakao da se ova konferencija uklapa u jedan od strateških ciljeva grada, a to je tzv. „pametni grad“.

-Moramo razgovarati o veoma širokoj lepezi platformi koje podrazumijeva „pametni grad“. Tu imamo neograničeno polje djelovanje u IT sektoru i svim drugim modernim tehnologijama. Postavili smo vrlo ambiciozne ciljeve i želimo da se Banja Luka razvija i kao regionalni centar, tražeći svoj prostor u oblastima koje su moderne i imaju perspektivu. Želimo da svaka naredna „Konverzija“ bude u gradu koji je napredovao i učinio pozitivan pomak naprijed – naveo je Radojičić.

Na ovom dvodnevnom skupu učesnici će imati priliku da slušaju 26 vrhunskih predavača, koji će, kroz individualna predavanja i otvorene panel diskusije obraditi brojne teme iz raznih oblasti digital marketinga.

Organizatori, Agencija “Grejp” iz Banje Luke su naveli da je ovo događaj edukativnog karaktera namijenjen svima koji se bave poslovima „novog doba” i koji su dio digitalne ekonomije.