Turistička ponuda Beograda predstavljena u Sarajevu
Turistička organizacija Beograda u okviru promotivne kampanje pod sloganom „Go Belgrade“ danas je u Sarajevu predstavila turističku ponudu glavnog grada Srbije na kojoj je naglašen značaj razmjene informacija o turističkim potencijalima i novim proizvodima, te zajedničkog nastupa u toj oblasti na trećim tržištima.
Katarina Denčić iz Turističke organizacije Beograda je kazala da su po treći put u Sarajevu da bi predstavili ambijentalne cjeline i predstojeće manifestacije i kulturne događaje u tom gradu.
– Prvi je na redu Međunarodni sajam turizma na koji inače dolazi mnogo gostiju iz BiH. Statistički gledano, posjetioci iz BiH su na četvrtom mjestu po broju dolazaka, a na sedmom po broju noćenja među deset Top država. Na prva tri mjesta su turisti iz Kine, Rusije i Turske – kazala je Denčić.
Tokom prošle godine, kako je dodala, imali su milion posjetilaca, a za prvih šest mjeseci ove godine zabilježeno je više od 660 hiljada.
Otpravnik poslova Ambasade Republike Srbije u Bosni i Hercegovini Damir Kovačević je podsjetio da ova prezentacija dolazi nakon sarajevskog susreta triju gradonačelnika – Sarajeva, Beograda i Zagreba, a na kome je razgovarano o zajedničkoj turističkoj ponudi triju gradova kao nečemu što bi moglo da bude veoma interesantno ne samo za turiste iz regije, nego i uopšte za turiste koji dolaze u kratke ture da obiđu neku od ove tri prijestolnice.
– Razgovarali smo tom prilikom i o tome kako da napravimo jedinstvenu turističku ponudu gdje bi gosti koji naprimjer dođu u Beograd obišli Sarajevo i Zagreb i obrnuto – naveo je Kovačević.
Također, kako je dodao, razgovarali su i o ideji da se organizuje jedna međunarodna biciklistička trka koja bi išla iz Sarajeva prema Zagrebu i Beogradu i nazad za Sarajevo. To su samo neke od ideja i projekata koji mogu mnogo da doprinesu u sektoru turizma.
Skadarliju, kao zaštitni znak boemskog života i starog duha Beograda, dočarala je glumica Ljiljana Jakšić.
Nakon predstavljanja turističke ponude Beograda upriličeni su B2B sastanci predstavnika turističke privrede dviju zemalja.