Sarajevo
Treća Woman.Comm konferencija: Fokus na snagu komunikacije
Ida Prester ukazuje na problem femicida u regiji i hitnost rješavanja. U skladu sa poslom estradne umjetnice, kojim se bavi, napisala je pjesmu ‘Štit’. Pozvala je kolege iz regije, javnosti poznate ličnosti, da joj se pridruže
Predstavnici komunikacijske industrije iz BiH i regiona okupili su se u Sarajevu na Trećoj Woman.Comm konferenciji. Pod motom ‘Snaga komunikacije’ razgovarat će o važnim društvenim temama, liderstvu, društveno odgovornom poslovanju te novim trendovima u komunikacijskoj industriji.
Direktorica Agencije Prefix i Woman.Comm Club Irena Miličević Vukoja pojašnjava da se radi o regionalnoj platformi sa više od 350 članica, a povezane su temom komunikacijske industrije.
-Komunikacija je svugdje oko nas. Kroz konferenciju dotaknut ćemo se raznih tema – kazala je, među ostalim, novinarima prije početka skupa.
Precizira da Woman.Comm Club postoji tri godine, a raznim aktivnostima obuhvatili su više od hiljadu muškaraca i žena iz komunikacijske industrije, ali i drugih industrija.
-Danas ćemo se dotaknuti bitnih tema, a to je femicid odnosno rodno zasnovano nasilje jer nam je cilj da upravo Woman.Comm Club kao komunikacijska platforma bude mjesto koje potiče na društveno odgovornu komunikaciju kako nas osobno, članica, naših partnera i društva uopće – naglasila je Miličević Vukoja.
Ida Prester ukazuje na problem femicida u regiji i hitnost rješavanja. U skladu sa poslom estradne umjetnice, kojim se bavi, napisala je pjesmu ‘Štit’. Pozvala je kolege iz regije, javnosti poznate ličnosti, da joj se pridruže.
-Da pošaljemo poruku krika ženama da smo tu, da mislimo na njih i da ćemo im pružiti podršku. Ali stalno se pitam, hoćemo li im stvarno pružiti podršku. Da li smo tu samo deklarativno, u jednoj pjesmi/spotu ili smo tu kao društvo sa svim institucijama da pomognemo tim ženama koje su u problemu – naglasila je.
Vlasnica Agencije Blumen group iz Beograda Nataša Pavlović Bujas ističe da komunikacija i snaga komunikacije jesu važni, to je prvi korak. Postoji i drugi korak koji se zove odnosi sa javnošću.
-Razlika je u toj riječi odnosi. Za sve odnose koje gradimo potrebna je namjera, diktira sve što ćemo u životu napraviti na ličnom i profesionalnom planu i komunikacija je tu presudan alat – istaknula je.
Pavlović Bujas na toj konferenciji govori o ‘temi koja se tiče svakoga od nas, bili muškarci ili žene, ovdje još nije popularna ali bit će’.
-To je imposter sindrom i sve ono što nas sprječava i kako mi sami sebe sabotiramo da ustvari gradimo bolji život za sebe i za društvo u kojem živimo – kazala je.
Politička naučnica i stručnjakinja za komunikacije Nina Skočak kaže da joj na Balkanu jako smeta korupcija, a mišljenja je i da stranke trebaju biti otvorenije prema mladima, a lideri moraju znati kad im je vrijeme otići i prepustiti mjesto nekom drugom.
-Odlika dobrog lidera je, ne samo da dobro vodi nego i da zna kad mu je vrijeme da pusti nekog drugog da dođe na to mjesto – kazala je.
Nevena Rendeli Vejzović poduzetnica iz Zagreba i osnivačica agencije za odnose s javnošću moderira panel o temi mentalnog zdravlja, trenutno vodećoj temi.
-To nije uopće čudno. Pritisak, koji nam stvara profesionalni dio života u kombinaciji sa svim obavezama u privatnom životu najviše se na kraju dana dotiče žena, još uvijek. Zato danas razgovaramo o mentalnom zdravlju žena jer mislim da snose najviše posljedica svih promjena koje se događaju – naglasila je.