novi standardi
Transformacija brenda LKQ nastavlja se novom internet stranicom i predstavljanjem redakcije za novosti LKQ Europe
Dizajnirali smo moderan sistem vizuelnog identiteta brenda, čime će vodeća pozicija LKQ Europe na tržištu dodatno ojačati i podstaći iskustva nagrađivanja na svim dodirnim tačkama i segmentima poslovanja“, objašnjava Nusi Drljević, generalni direktor kompanije „Kenza“
Novom internet stranicom i redakcijom za novosti, evropski lider na tržištu zamjenskih rezervnih dijelova oživljava svoj novi korporativni identitet kako bi bio bliži kupcima, medijima i ključnim zainteresovanim stranama, postavljajući nove standarde dizajna brenda u industriji.
LKQ Europe nastavlja da jača svoju poziciju globalnog i inovativnog lidera na evropskom tržištu zamjenskih rezervnih dijelova za automobile preduzimajući sljedeći korak u ponovnom osmišljavanju svog korporativnog identiteta i dizajna brenda. Danas je LKQ službeno predstavio novu korporativnu internet stranicu LKQ Europe, postavljajući nove standarde dizajna brenda u industriji.
Nova internet stranica LKQ Europe
Prvi put od ulaska kompanije LKQ na evropsko tržište 2011. godine, LKQ Europe pruža sveobuhvatan centralni izvor informacija za sve zainteresovane strane. Kupci, dobavljači, zaposleni, investitori, organizacije, mediji i sve druge zainteresovane strane, sada mogu istražiti LKQ Europe i njegovu ponudu kao vodećeg distributera zamjenskih rezervnih dijelova za automobile, komercijalna kombi vozila i industrijska vozila u Evropi.
“Kao lider na tržištu zamjenskih rezervnih dijelova za automobile, želimo da budemo predvodnici u industriji putem dizajna i postavljanja novih standarda kada je u pitanju dizajn brenda, dizajn iskustva i digitalno iskustvo kupaca. Sada imamo snagu da primjenjujemo i komuniciramo naš brend efikasno i dosljedno na sve segmente kupaca, tržišta, dodirne tačke, kanale i sredstva. Nova internet stranica LKQ Europe ključna je za ostvarivanje kontakta sa zainteresovanom javnošću širom kontinenta. Naša ambicija je da budemo najbolji na svom polju, da stalno unapređujemo svoju reputaciju i postanemo glas nezavisnog tržišta zamjenskih rezervnih dijelova u Evropi. Ta internet stranica je važna prekretnica za nas na ovom neprekidnom putovanju”, kaže dr Christiane Lesmeister, direktorica komunikacija u LKQ Europe.
Redakcija za novosti s detaljnim uvidima u LKQ Europe i cijelu industriju
Internet stranica ima sveobuhvatnu redakciju za novosti, a svi mediji i ključne zainteresovane strane putem ove stranice imaju pristup najnovijim informacijama o kompaniji. Redakcija za novosti objavljuje za medije i sve zainteresovane strane vijesti, priče, intervjue i uvide u industriji, u vezi sa strategijom LKQ Europe, poslovnim aktivnostima i tržištem zamjenskih rezervnih dijelova. Takođe, uključuje bazu podataka medijskih sredstava za jednostavan pristup slikama bez autorskih prava, logotipima kompanije i video-snimcima: Redakcija za novosti LKQ Europe.
Transformacija brenda LKQ Europe se nastavlja
U junu 2022. godine, kompanija LKQ najavila je modernizaciju svog novog korporativnog brenda i identiteta, kako bi podržala izgradnju jedinstvene korporativne kulture u svojim evropskim timovima. Da bi postigla ovaj cilj, kompanija je udružila snage sa stručnjacima za brendiranje i transformaciju iz kompanije „Kenza“ u Berlinu, kako bi razvila novi globalni korporativni identitet, stvarajući budući izgled i dojam kompanije LKQ i razvijajući kampanju za podizanje svijesti o brendu.
„Zajedno sa timom LKQ, naša svrha je bila transformacija LKQ u brend koji će pokrenuti ljude, kompanije i svijet.
Dizajnirali smo moderan sistem vizuelnog identiteta brenda, čime će vodeća pozicija LKQ Europe na tržištu dodatno ojačati i podstaći iskustva nagrađivanja na svim dodirnim tačkama i segmentima poslovanja“, objašnjava Nusi Drljević, generalni direktor kompanije „Kenza“.
Isporuci novog sistema brendiranja i dizajna prethodila je sveobuhvatna i detaljna analiza arhitekture brenda, portfelja i učinaka kompanije LKQ. Rezultat uključuje, ne samo modernizovani logotip, nego i svježije boje i tipografiju, moderne i bogate slike i ikonografiju i dizajn pokreta – sve to dostupno na platformi digitalnog brenda. Ono što je nekada bila podijeljena postavka, sada je usklađen i pojednostavljen sistem koji omogućava LKQ Europe da stvori dublje veze sa javnošću.
“Kompanija ‘Kenza’ je obavila izvanredan posao omogućavajući LKQ da postavi nove industrijske standarde i primijeni najsavremeniji dizajn i korporativni identitet modernizacijom LKQ brenda i njegovom pripremom za post-digitalno doba – napravili smo prvi korak i želimo da nastavimo naše putovanje i u budućnosti”, naglašava Christiane Lesmeister.
O kompaniji Kenza
Kenza je konsultantska kuća za dizajn i poslovnu transformaciju koja gradi održivu budućnost kroz kibernetički dizajn i primijenjenu nauku.
O kompaniji LKQ Europe
LKQ Europe, zavisno preduzeće korporacije LKQ, sa sjedištem u Švajcarskoj, grad Cug, vodeći je distributer zamjenskih rezervnih dijelova za automobile, komercijalna kombi vozila i industrijska vozila u Evropi. Trenutno zapošljava oko 26.000 ljudi, s mrežom od više od 1.000 filijala i oko 6,1 milijardi američkih dolara prihoda u 2021. godini. Organizacija snabdijeva oko 100.000 nezavisnih radionica u više od 20 evropskih zemalja.
Grupaciju čine Euro Car Parts, LKQ Fource, grupacija RHIAG, Elit, LKQ CZ, SiM Impex i grupacija STAHLGRUBER, kao i Atracco, firma specijalizovana za reciklažu. LKQ takođe drži i manjinski udio u grupaciji MEKO.