Domaći trgovački lanac
Tradicionalnom podjelom jabuka Hoše komerc čestitao Dan grada Sarajeva
Naše promotorke podijelile su danas u Ferhadiji jabuke sa naljepšim željama svim građanima za dobro zdravlje, uspjeh i sreću
Tradicionalnom podjelom jabuka, Hoše komerc i ove godine je obilježio 6. april Dan glavnog grada Bosne i Hercegovine. Promoterke Hoše komerca domaćeg trgovačkog lanca sa najdužom tradicijom, podijelile su danas jabuke ispred Gradske tržnice Markale, Katedrale i Gazi Husrev-begove džamije.
«Naše promotorke podijelile su danas u Ferhadiji jabuke sa naljepšim željama svim građanima za dobro zdravlje, uspjeh i sreću. Također, na današnji dan 2012. godine Hoše komerc je svečano otvorio market na Marakalama, tako da je današnja promocija ujedno i obilježavanje šest godina jednog od najboljih sarajevskih marketa. Već 40 godina pružamo usluge našim sugrađanima na području Kantona Sarajevo u devet naših marketa. Prošle godine, na Dan našeg Sarajeva, krenuli smo sa ovom simboličnom gestom podjele domaćih jabuka našim sugrađanima, sa porukom da nastavimo dalje zajedno raditi na izgradnji našeg glavnog grada i cijele Bosne i Hercegovine», navodi se u saopćenju za javnost Hoše komerca.
Hoše komerc je sarajevski i bosasnkohercegovački brend, a ove godine obilježava jubilej četiri decenije uspješnog poslovanja i to sa porukom «40 godina zajedno». Prva Hoše trgovina otvorena je 1979. godine kao dio porodičnog biznisa, deset godina kasnije 1989. osnovana je firma Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Danas Hoše komerc d.o.o posluje u dva segmenta – trgovina na veliko i malo, i proizvodni segment. Kompanija zapošljava 231 radnika, od čega je veći dio zaposlen u maloprodajnoj mreži. Hoše komerc posjeduje lanac od 9 prodavnica, i sve su na području Kantona Sarajevo.
Osnovna djelatnost je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim, slastičarstvo, pakeraj i pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda. U okviru segmenta trgovine, Hoše komerc posjeduje razvijenu maloprodaju sa brandom Hoše komerc trgovina, i veleprodaju, odnosno distribuciju drugih brendova, kao što je Megle. Drugi segment poslovanja je proizvodnja u okviru koje kompanija razvija liniju proizvoda pod brendovima Bony i Merka. Od prošle godine pokrenuta je i tvornica slastica, jedna od najsavremenijih u regiji.