Dževad Halilčević
Tračak nade za tuzlanski aerodrom: Kreću novi letovi za dvije države
Od odlaska WizzAira, odnosno ukidanja baze, intenzivno se vode pregovori sa avio-kompanijama. Destinacije nisu precizirane, ali se odnose na zemlje Evropske unije i Tursku
Vlada Tuzlanskog kantona na sjednici je usaglasila tekst javnog oglasa o subvencioniranju avio-prevoza s Međunarodnog aerodroma Tuzla.
Podsjećanja radi, Skupština TK je na prijedlog kantonalne vlade donijela odluku o izdvajanju 2.5 miliona KM za subvencioniranje troškova avio-prevoza, a nakon što je mađarska niskobudžetna avio-kompanija WizzAir ukinula svoju bazu u Tuzli.
Ide u proceduru
-Usaglasili smo tekst javnog oglasa koji ide u dalju proceduru. Očekujemo da će do kraja sedmice biti raspisan oglas i bit će otvoren deset dana za sve zainteresovane avio-kompanije – kaže direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Dževad Halilčević.
Od odlaska WizzAira, odnosno ukidanja baze, intenzivno se vode pregovori sa avio-kompanijama. Destinacije nisu precizirane, ali se odnose na zemlje Evropske unije i Tursku.
-Vrlo vjerovatno imat ćemo letove za Istanbul tri puta sedmično i za Maastricht u Holandiji kao dobra zamjena za Eindhoven. Imali smo načelan dogovor s Air Montenegrom, ali oni nisu uspjeli pribaviti dozvole za Švedsku, Austriju, Njemačku… Na javni poziv se mogu prijaviti i dvije kompanije, a subvencioniranje u biti predstavlja jednu vrstu garancije za eventualne poslovne gubitke. Ne radimo samo to mi. Hrvatska izdvaja četiri miliona eura godišnje jer im je važan avio-prevoz. I za našu privredu, turizam, ekonomiju je veoma važno da očuvamo ovo što smo izgradili u prethodnom periodu – kaže Halilčević.
Neispunjeni plan
Plan je bio da se u ovoj godini s Međunarodnog aerodroma Tuzla preveze 600.000 putnika. Ispunjenje cilja je blizu jer je prevezeno oko 550.000 putnika uprkos problemu s odlaskom WizzAira. Također, važno je istaći kako se privode kraju radovi na Gate 3, atrijumu koji čeka tehnički prijem i parkingu.
-Ono što mogu reći da se u budućnosti ne smijemo osloniti na samo jednu avio-kompaniju. To je moj stav. Radio sam na dolasku WizzAira 2013. godine, bio na sastanku neposredno pred njihovu odluku koju niko nije mogao naslutiti. Ipak, na dobrom smo putu da prevaziđemo probleme – kaže Halilčević.