Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu
Nakon uspješno realizovana dva FMCG Summita, sutra, 27. aprila, u Kongresnom centru Hotela Hills održat će se treći, najveći Summit o industriji roba široke potrošnje u zemlji i regiji, a u orgnaizaciji In Store Magazina i In Akademije.
Centralna tema ovogodišnje konferencije je “Preokret u FMCG industriji”.
Jesmo li spremni za novo doba, inovacije i digitalizaciju u industriji koja se mijenja iz dana u dan?
O tome i o temama koje će zasigirno otvoriti vrata budućnosti FMCG industrije govorit će eminentni govornici i stručnjaci: Amir Tobudić (Carlsberg), Nedžad Biberović (Mesna industrija Ovako), Andrej Bele (Atlantic Grupa), Ermin Šabanović (Henkel), Darko Vaselić (Johnson&Johnson), Ismir Omeragić (Valicon), Berislav Znidarčić (Nielsen), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Julijan Komšić (Ipsos), Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Tarik Širbegović (Silk Trade) i Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).
Očekuje se preko 350 učesnika, koji će imati priliku da čuju vječito aktuelna pitanja koja „muče“ trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja.
Također, bit će prikazani primjeri dobrih praksi kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima. Bit će tu i istraživanja o izazovima sa kojima se susreću trgovci i proizvođači uslijed promjena u kupovnim navikama potrošača.
Generalni pokrovitelj Summita je Mesna industrija Ovako, veliki sponzor je kompanija Bingo, oficijelno vozilo Summita je Volvo, dok su sponzori segmenata Klas, Podravka, Menprom, Black’n’Easy, LRC Inkasso, Meggle, Argeta, Sprind, Sarajevski kiseljak, Ledo, Carlsberg, Sberbank. Podrška koncepta: For The Hunters.
Više informacija o programu, predavačima i konferenciji saznajte na www.fmcg-summit.ba.